Το Twitter προχώρησε σε μία νέα συμφωνία για να διευρύνει τις λειτουργίες που προσφέρει στον χρήστη. Η γνωστή πλατφόρμα ανακοινώνει διαρκώς μία νέα λειτουργία προκειμένου να κρατά το περιεχόμενο ανανεωμένο. Μετά τις ανακοινώσεις για το «undo send», τώρα ετοιμάζει μία νέα λειτουργία που θα κάνει διαθέσιμη το επόμενο διάστημα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.
Πιο συγκεκριμένα, το Twitter ανακοίνωσε την Τρίτη ότι απέκτησε την τεχνολογική υπηρεσία ειδήσεων Scroll, προκειμένου να την χρησιμοποιήσει ως μέρος μιας επερχόμενης προσφοράς συνδρομής. Η Scroll επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν και να διαβάζουν άρθρα ειδήσεων από εκδότες -μεταξύ των οποίων είναι οι Insider, BuzzFeed και USA Today- χωρίς όμως διαφημίσεις. Η εταιρεία, μάλιστα, αναφέρει ότι οι εκδότες που συνεργάζονται με τη Scroll έχουν περισσότερα έσοδα απ’ όσα θα είχαν μέσω διαφημίσεων.
Η συμφωνία Scroll – Twitter
Το Twitter εργάζεται για να προσφέρει νέους τύπους περιεχομένου στον ιστότοπό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο ήχος και το περιεχόμενο μεγάλου μήκους, αφότου απόκτησε προηγουμένως την πλατφόρμα ενημερωτικών δελτίων Revue.
Η συμφωνία με τη Scroll θα βοηθήσει το Twitter να δημιουργήσει μια δυνατότητα συνδρομής, όπως το να επιτρέψει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε premium λειτουργίες από ειδησεογραφικά πρακτορεία ή σε ένα ενημερωτικό δελτίο του Revue, πρόσθεσε το Twitter.
Η ανάρτηση του Twitter
Σε ανάρτησή της στο twitter η εταιρεία έγραψε: «Η Scroll έχει αποδείξει ότι υπάρχει ένας τρόπος που προσφέρει στους πελάτες μια καλύτερη εμπειρία και στους δημοσιογράφους ένα καλύτερο μέλλον. Με την ομάδα του twitter μπορούμε να επιταχύνουμε το όραμά μας να χτίσουμε ένα καλύτερο Ίντερνετ».
Twitter αλλαγές: Μηνιαίο τέλος
Οι ενδιαφερόμενοι χρήστες-ακόλουθοι θα πληρώνουν ένα μηνιαίο συνδρομητικό τέλος για να έχουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο, που δεν θα βλέπουν οι μη συνδρομητές ακόλουθοι. Το Twitter δεν αποκάλυψε ποιο ποσοστό από το συνδρομητικό τέλος θα κρατά για τον εαυτό του.
Όμως, γνωστοποίησε ότι θέτει ως στόχο το 2023 τα συνολικά έσοδά του να ξεπεράσουν τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, υπερδιπλάσια σε σχέση με τα έσοδα 3,7 δισ. δολ. το 2020. Στοχεύει, επίσης, έως το 2023 να φθάσει -από περίπου 192 εκατομμύρια που είναι σήμερα- τους 315 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις, άρα αποφέρουν έσοδα στην πλατφόρμα.