Ελλάδα

Τροχαίο στον Πλατανιά: Νεκρός 35χρονος μοτοσικλετιστής

Τροχαίο στον Πλατανιά: Με αίμα ενός ακόμα νέου ανθρώπου βάφτηκε η άσφαλτος στα Χανιά, αφού έφυγε από τη ζωή ένας 35χρονος μοτοσικλετιστής.

Τροχαίο δυστύχημα στον Πλατανιά Χανίων οδήγησε στον θάνατο ενός ακόμα νέου ανθρώπου. Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες η τοπική κοινωνία -και όχι μόνο- είχε συγκλονιστεί από τον θάνατο της φοιτήτριας Ιωάννας Λαβράνου στο δυστύχημα στη Γαύδο, με τον ιατροδικαστή να κάνει λόγο για καθυστερήσεις στη διακομιδή της που συνέβαλαν στον χαμό της.

Πιο συγκεκριμένα, στο σημερινό θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, ένας 35χρονος οδηγός μοτοσικλέτας έχασε την ζωή του το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου. Το τροχαίο συνέβη στην παλιά Εθνική Οδό Χανίων – Κισσάμου στον Πλατανιά. Ο 35χρονος, κάτω από συνθήκες που ερευνά η Τροχαία, έχασε τον έλεγχο της μηχανής που οδηγούσε και προσέκρουσε σε σταθερό αντικείμενο. Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον οδηγό της μοτοσικλέτας στο νοσοκομείο όπου και κατέληξε.

Τροχαίο στον Πλατανιά: Νεκρός 35χρονος μοτοσικλετιστής

Η καταγγελία για τα τροχαία στην Κρήτη

Με αφορμή παλιότερο τροχαίο δυστύχημα στα Χανιά ο πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α.) Κρήτης, Γιάννης Λιονάκης είχε καυτηριάσει το ζήτημα των υποδομών του νησιού, αλλά και της οδικής συμπεριφοράς, υπενθυμίζοντας παράλληλα πως τα περισσότερα θανατηφόρα συμβαίνουν όχι στο εθνικό δίκτυο, αλλά σε δρόμους εντός της πόλης, όπως και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

«Έχει περιοριστεί το πρόβλημα στις εθνικές οδούς, παρότι δυστυχώς στην Κρήτη υστερούμε ακόμα σε επίπεδο υποδομών και ιδίως στον Νομό Χανίων που είναι το χειρότερο τμήμα του ΒΟΑΚ. Ωστόσο, η αστυνόμευση που έχει αυξηθεί, οι κάμερες στον βαθμό που παίζουν τον ρόλο τους και τα 41 χλμ που έχουν διαχωριστικό στηθαίο, έχουν βοηθήσει στο να έχουμε κατά μέσο όρο περίπου 10 με 12 νεκρούς ετησίως, εκεί που είχαμε πάνω από 30 θύματα κάθε χρόνο μέχρι το 2003», είχε πει.

Το πρόβλημα, ωστόσο, όπως ανέφερε, είναι «μεταναστευτικό» και μπορεί να έχει περιοριστεί στην Εθνική Οδό αλλά έχει ενταθεί σε δρόμους μέσα στον αστικό ιστό και το επαρχιακό οδικό δίκτυο.

«Για παράδειγμα έχουμε πρόβλημα με πολλές παρασύρσεις πεζών και ποδηλατών. Στα Χανιά το 2019 είχαμε 5 νεκρούς, πεζοί – ποδηλάτες, μέσα στην πόλη. Δεν μπορεί σε μια πόλη με 70.000 κατοίκους να έχεις τόσα περιστατικά. Είναι απαράδεκτο», είχε τονίσει, ανάμεσα σε άλλα, ο κ. Λιονάκης.