Το Facebook είναι ένα από τα πιο γνωστά κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο. Το κοινωνικό δίκτυο συνεχίζει να εκπλήσσει ετοιμάζοντας πολλές νέες εκδόσεις. Μία από αυτές πρόκειται να δώσει μεγαλύτερη ελευθερία στους χρήστες του σχετικά με τις αναρτήσεις. Η ανακοίνωση της λειτουργίας αυτής μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια του Twitter, το οποίο πρόσφατα επέβαλλε μία αλλαγή που περιορίζει ποιος μπορεί να απαντήσει σε tweets.
Παρόλα αυτά είναι πολλά τα πράγματα που δεν γνωρίζει κανείς για το κοινωνικό δίκτυο. Η δημοφιλής πλατφόρμα κάνει συχνά αλλαγές ή έχει ρυθμίσεις και χαρακτηριστικά που πολλοί δεν γνωρίζουν.
Πέντε παράξενα δεδομένα δεν ξέρετε για το Facebook:
- Κατά μέσο όρο αναρτιούνται καθημερινά στο Facebook 350 εκατ. φωτογραφίες, ενώ υπολογίζεται πως κάθε λεπτό που περνάει, «ανεβαίνουν» 1.3 εκατ. post σε όλο τον κόσμο.
- Ο λόγος που το Facebook έχει κυρίως μπλε και γαλάζιες αποχρώσεις, οφείλεται στη δυσχρωματοψία που αντιμετωπίζει ο ιδρυτής του στο κόκκινο και το πράσινο.
- Σύμφωνα με έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί στο παρελθόν, 1 στους 3 χρήστες του Facebook νιώθουν απογοητευμένοι με τη ζωή τους αφότου κάνουν Log in στον προσωπικό τους λογαριασμό.
- Οτιδήποτε και αν πληκτρολογήσουμε στο status update box, ανεξάρτητα από το αν θα το αναρτήσουμε στον τοίχο μας, αυτό στέλνεται αυτόματα στον server του Facebook.
- Υπολογίζεται πως περίπου το 5% από τα ενεργά προφίλ που υπάρχουν στο Facebook είναι ψεύτικοι λογαριασμοί ή περιλαμβάνουν ψευδή στοιχεία.
Facebook: Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο του περιεχομένου
Σύμφωνα με την απόφαση, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης έχουν την ευθύνη να προ-εποπτεύουν τα σχόλια. Στο παρελθόν, δεν υπήρχε τρόπος να ελεγχθούν αυτά τα σχόλια πριν αναρτηθούν δημόσια, εκτός εάν οι διαχειριστές των σελίδων χρησιμοποίησαν ένα περιορισμένο φίλτρο με λέξεις-κλειδιά, τις οποίες εντόπιζαν σε συγκεκριμένες αναρτήσεις. svg%3E
Αν και αυτό σημαίνει ότι κάθε χρήστης του Facebook θα έχει μεγαλύτερο έλεγχο του περιεχομένου που δημοσιεύεται στα προφίλ του, ο αντίκτυπος θα είναι μεγαλύτερος στα προφίλ των μέσων ενημέρωσης και των δημόσιων προσώπων, οι οποίοι πάσχιζαν να ελέγξουν τα σχόλια στις αναρτήσεις τους στο Facebook. Οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης ζήτησαν αυτήν την αλλαγή από το Facebook ως μέρος της νομοθεσίας για τον κώδικα διαπραγμάτευσης των ειδησεογραφικών μέσων της αυστραλιανής κυβέρνησης, η οποία ψηφίστηκε από το κοινοβούλιο τον περασμένο μήνα.