Τεχνολογία

Facebook: Θα επιτρέπεται η απενεργοποίηση σχολίων

Facebook: Πλέον οι χρήστες θα μπορούν να απενεργοποιούν τα σχόλια άλλων χρηστών από τις αναρτήσεις που κάνουν ακόμα και στο προσωπικό τους προφίλ.

Το Facebook πρόκειται να δώσει μεγαλύτερη ελευθερία στους χρήστες του σχετικά με τις αναρτήσεις. Η ανακοίνωση που έσκασε σαν «βόμβα» μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια του Twitter, το οποίο πρόσφατα επέβαλλε μία αλλαγή που περιορίζει ποιος μπορεί να απαντήσει σε tweets.

Πιο συγκεκριμένα, μετά από αίτημα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει σε κάθε χρήστη, αλλά και σε διασημότητες, πολιτικούς, και εταιρείες, να καθορίζουν ποιος μπορεί και ποιος όχι να σχολιάζει στις αναρτήσεις τους.

Facebook: Η νέα λειτουργία

Όταν ένας χρήστης κάνει ανάρτηση, θα μπορεί να ελέγχει ποιος μπορεί να τη σχολιάζει και ποιοι μπορούν να τη δουν. Πρόσφατη αλλαγή εισήγαγε πρόσφατα και το twitter. Η Facebook εξαναγκάστηκε στην αλλαγή μετά την απόφαση δικαστηρίου της Αυστραλίας το 2019.

Σύμφωνα με την οποία τα μέσα ενημέρωσης ευθύνονται για δυσφημιστικά σχόλια που δημοσιεύτηκαν από χρήστες στις δημόσιες σελίδες των εταιρειών, γεγονός που προκάλεσε πρόβλημα. Οι εταιρείες καλούνται να κάνουν προέλεγχο των σχολίων, ωστόσο το Facebook δεν τους έδινε τέτοια δυνατότητα, παρά μόνο ένα περιορισμένο φίλτρο λέξεων-κλειδιά.

Ως εκ τούτου, οι χρήστες πλέον αποκτούν περισσότερο έλεγχο για το τι γράφεται στις σελίδες τους. Η απόφαση αναμένεται να γίνει εφικτή σε οργανισμούς μέσων ενημέρωσης και άλλων δημόσιων σελίδων, που έχουν ήδη δώσει μάχη για να ελέγχουν τα σχόλια.

Facebook: Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο του περιεχομένου

Σύμφωνα με την απόφαση, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης έχουν την ευθύνη να προ-εποπτεύουν τα σχόλια. Στο παρελθόν, δεν υπήρχε τρόπος να ελεγχθούν αυτά τα σχόλια πριν αναρτηθούν δημόσια, εκτός εάν οι διαχειριστές των σελίδων χρησιμοποίησαν ένα περιορισμένο φίλτρο με λέξεις-κλειδιά, τις οποίες εντόπιζαν σε συγκεκριμένες αναρτήσεις. svg%3E

Αν και αυτό σημαίνει ότι κάθε χρήστης του Facebook θα έχει μεγαλύτερο έλεγχο του περιεχομένου που δημοσιεύεται στα προφίλ του, ο αντίκτυπος θα είναι μεγαλύτερος στα προφίλ των μέσων ενημέρωσης και των δημόσιων προσώπων, οι οποίοι πάσχιζαν να ελέγξουν τα σχόλια στις αναρτήσεις τους στο Facebook. Οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης ζήτησαν αυτήν την αλλαγή από το Facebook ως μέρος της νομοθεσίας για τον κώδικα διαπραγμάτευσης των ειδησεογραφικών μέσων της αυστραλιανής κυβέρνησης, η οποία ψηφίστηκε από το κοινοβούλιο τον περασμένο μήνα.