Κόσμος

British Airways: Πιθανό να πουλήσει τα γραφεία της

British Airways: Σκέψεις να πουλήσει τα κεντρικά της γραφεία κάνει η British Airways, η οποία έχει χτυπηθεί σοβαρά από τον κορωνοϊό.

Η British Airways με ανακοίνωσή της έκανε γνωστό ότι εξετάζει την πώληση του κτιρίου όπου στεγάζονται τα κεντρικά της γραφεία, καθώς η στροφή στην τηλεργασία σημαίνει ότι ίσως πλέον να μην χρειάζεται τόσο μεγάλο χώρο. Η πιθανή πώληση του κτίριου, που αρχικά αναφέρθηκε σε δημοσίευμα των Financial Times, θα μπορούσε να ενισχύσει τα οικονομικά της αεροπορικής εταιρείας, που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό. Το κτίριο ολοκληρώθηκε το 1998 με κόστος 200 εκατ. λιρών (279 εκατ. δολαρίων). Να θυμίσουμε ότι οι οδηγίες για τις πτήσεις εσωτερικού στην Ελλάδα έχουν παραταθεί.

British Airways: Πως την επηρέασε η τηλεργασία

Η στροφή στην τηλεργασία τον τελευταίο χρόνο έχει ήδη οδηγήσει κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της Βρετανίας σε αλλαγές σε ό,τι αφορά τα γραφεία τους. Ο τραπεζικός κολοσσός Lloyds ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τον χώρο γραφείων του κατά 20% εντός τριών ετών, με την HSBC να στοχεύει σε μείωση κατά 40%.

Το συγκρότημα Waterside της ΒΑ είναι κοντά στο αεροδρόμιο του Χίθροου, δυτικά του Λονδίνου, ενώ εκεί βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία της μητρικής εταιρείας της British Airways, της IAG. Η British Airways ανέφερε σε ανακοίνωση ότι πολλοί υπάλληλοι χαίρονται που εργάζονται από το σπίτι και ότι η μελλοντική της πολιτική θα είναι πιθανόν ένας ευέλικτος συνδυασμός εργασίας από το γραφείο και τηλεργασίας.

«Αναδιαρθρώσαμε την επιχείρησή μας για να βγούμε από την κρίση και εξετάζουμε εάν συνεχίζουμε να χρειαζόμαστε ένα τόσο μεγάλο κτίριο για τα κεντρικά μας γραφεία», ανέφερε εκπρόσωπος σε ανακοίνωση.

British Airways: Προχώρησε σε 10.000 απολύσεις

Προκειμένου να επιβιώσει από την πανδημία, η British Airways προχώρησε πέρυσι σε περικοπή κόστους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του προσωπικού της κατά περισσότερο από 10.000 ανθρώπους, μένοντας έτσι με περίπου 30.000 υπαλλήλους, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν εργάζονται σε γραφεία αλλά είναι πιλότοι, ιπτάμενα πληρώματα, μηχανικοί και εργαζόμενοι σε αεροδρόμια.

Η εταιρεία έχει επίσης προσπαθήσει να αντλήσει ρευστότητα πουλώντας κάποια από τα διάσημα έργα τέχνης που κρέμονταν στις αίθουσες διακεκριμένων επιβατών της σε αεροδρόμια. Το μακροπρόθεσμο μέλλον του Waterside ήταν ήδη στον ‘αέρα’ καθώς θα πρέπει να κατεδαφιστεί εάν προχωρήσει η προτεινόμενη επέκταση του Χίθροου.