Τεχνολογία

Twitter: Έρχεται η ακύρωση των tweets

Twitter: Τι νέο ετοιμάζει στους χρήστες της η πλατφόρμα.

Σε διάφορες αλλαγές έχει προχωρήσει το Twitter το τελευταίο χρονικό διάστημα. Μεταξύ άλλων, έχει ανακοινώσει ότι είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσει τη λειτουργία με την ονομασία «Super Follow» ενώ έχει ξεκινήσει να βάζει «μπλόκο» στους λογαριασμούς των χρηστών που παραπληροφορούν σχετικά με τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού. Το δημοφιλές social media όμως δεν σταματά εδώ.  

Twitter: επιβεβαίωσε ότι εργάζεται πάνω σε μια επιλογή για την ακύρωση της δημοσίευσης ενός tweet ονόματι “undo send”, αμέσως μετά την αποστολή του.

Ένας εκπρόσωπος τύπου του κολοσσού, με έδρα την Καλιφόρνια, επιβεβαίωσε πως δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη, αφότου μια αναλύτρια, η Τζέιν Μάντσουμ Γουόνγκ, αποκάλυψε την εν λόγω πληροφορία στο Twitter. Η ίδια δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης με το πως θα μπορούσε να μοιάζει η συγκεκριμένη λειτουργία. Μια μπλε μπάρα θα μπορούσε να εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της αποστολής του tweet, δίνοντας λίγα δευτερόλεπτα στον χρήστη να «ακυρώσει» το μήνυμά του, προτού εξαντληθεί το χρονόμετρο.

Twitter

Η λειτουργία «ακύρωση» θα επέτρεπε τη διόρθωση ενός προβλήματος αμέσως, χωρίς να προκύπτουν επιπλοκές στην περίπτωση τροποποίησης, αφότου ένα μήνυμα έχει γίνει ήδη retweet, για παράδειγμα. Θα έμοιαζε σε μια παρόμοια επιλογή που υπάρχει στο Gmail, την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google. Το Twitter δεν έδωσε κάποια ένδειξη σχετικά με μια πιθανή ημερομηνία έναρξης της συγκεκριμένης λειτουργίας, όμως, όπως μεταδίδουν αμερικανικά ΜΜΕ, η υπηρεσία αυτή θα μπορούσε να διατεθεί στους μελλοντικούς χρήστες επί πληρωμή.

Twitter: Τι γνωρίζουμε για το γνωστό social media

Πρόκειται για έναν ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα (μέχρι 280 χαρακτήρες), τα οποία ονομάζονται tweets. Τα μηνύματα μπορούν να αναγνωστούν και από μη συνδεδεμένους χρήστες, αλλά μόνο οι συνδεδεμένοι μπορούν να δημοσιεύσουν κείμενα. Δημιουργήθηκε την 21 Μαρτίου του 2006 από τον Τζακ Ντόρσεϊ  και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου. Η υπηρεσία έγινε γρήγορα δημοφιλής και σήμερα έχει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες (2015). Είναι ένας από τους δέκα πιο δημοφιλείς ιστοτόπους του διαδικτύου.