Πως Να

Πώς να δηλώσω βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ

ΔΕΔΔΗΕ βλάβες: Δείτε αναλυτικά τι πρέπει να κάνετε.

Η κακοκαιρία «Μήδεια» έφερε πολλά προβλήματα και ένα από αυτά είναι η διακοπή ρεύματος με αποτέλεσμα οι βλάβες στον ΔΕΔΔΗΕ να είναι εκατοντάδες.

Τι να κάνετε όταν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε ρεύμα;

  • Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος του γενικού πίνακα. Αν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα φθάνει στο γενικό πίνακα και ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στην εσωτερική σας ηλεκτρική εγκατάσταση, για την οποία θα πρέπει να συμβουλευτείτε ηλεκτρολόγο. Αν δεν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι δεν φθάνει ρεύμα στο γενικό πίνακα, οπότε θα πρέπει να ελέγξετε αν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα.
  • Ελέγξτε εάν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα. Αν δεν έχουν ρεύμα, τότε πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος η οποία θα αποκατασταθεί με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ.  Αν όμως, τα άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα ενώ το δικό σας ακίνητο δεν έχει, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ. Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
  • Ελέγξτε την ασφάλεια ή το μικροαυτόματο του μετρητή σας. Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει «καεί», θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας. Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει για αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή. Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε, δηλαδή «σηκώστε» το μικροαυτόματο.

Πώς να κάνετε δήλωση για βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ;

Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές και καλεί τους πολίτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης:

  • τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500,
  • μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και
  • μέσω υπολογιστή από την επίσημη ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης πατώντας εδώ.

Να σημειωθεί ότι για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.