Τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα Δε Γίνεται» είχε η γνωστή ηθοποιός Δέσποινα Στυλιανοπούλου και σχολίασε όλα όσα ακούγονται τις τελευταίες εβδομάδες για τον χώρο της υποκριτικής ενώ προέβη και σε ένα αίτημα τόσο από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη όσο και από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Αναφερόμενη στις καταγγελίες για σεξουαλική βία και παρενόχληση στον χώρο του θεάματος, η βετεράνος της υποκριτικής δήλωσε απερίφραστα ότι πρέπει να επανέλθει η ισχύς της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος των ηθοποιών. «Δυστυχώς αυτό μας κάνει να συγκινούμαστε, να κλαίμε. Αυτά τα παιδιά έφτασαν σε αυτά τα όρια και δεν μπορούν να μιλήσουν», σχολίασε αρχικά.
«Θέλω να παρακαλέσω μέσω της εκπομπής για να σωθεί το θέατρο και να μη ντρεπόμαστε για όλους αυτούς, να δώσεις Ναταλία ένα δείγμα στην υπουργό Πολιτισμού, για να επανέλθει η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του ηθοποιού. Ευθύνονται άσχετοι άνθρωποι που μπαίνουν στον χώρο για όλα αυτά. Να γίνουν τα νέα παιδιά ηθοποιοί, δεν τους το απαγορεύει κανείς αλλά πρέπει να γίνει η επαναφορά της ασκήσεως επαγγέλματος».
«Όταν τελείωσα τη Δραματική σχολή πήγα στα Τρίκαλα και δεν είχα ακόμα την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και πολλοί επέστρεψαν τα εισιτήριά τους… Στην εποχή μας μπορεί να σου έκαναν πρόταση κι αν έλεγες ότι ήρθα να εργαστώ, δεν σε παρενοχλούσε. Δεν είχαμε αυτό το ξέφραγο αμπέλι. Κλαίω για αυτά τα ανήμπορα παιδιά που δεν μπορούν να πούνε όχι γιατί θα τους διώξουν», κατέληξε.
Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου σπούδασε φωνητική στο Ελληνικό Ωδείο και θέατρο στη Δραματική Σχολή Δημήτρη Ροντήρη, από την οποία και αποφοίτησε το 1959. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στον κινηματογράφο το 1960, στην ταινία «Ξένος της Νύχτας» και έκτοτε καθιερώθηκε σε ρόλους κωμικούς. Ο πλέον συνηθισμένος ρόλος της ήταν της επαρχιώτισσας οικιακής βοηθού που πετούσε συνέχεια «μαργαριτάρια».
Επίσης, έπαιζε τη λαϊκή κοπέλα σε μη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Το 1967 θεωρήθηκε από πολλούς καλλιτεχνικούς κύκλους ως «έτος Στυλιανοπούλου» επειδή η ίδια είχε συμμετάσχει σε 12 διαφορετικές ταινίες μέσα σε ένα έτος. Για πολλά χρόνια υπήρξε θιασάρχης στο θέατρο Αυλαία του Πειραιά. Έχει εκδοθεί η αυτοβιογραφία της με τον τίτλο «Ηθοποιός Αμέσου Δράσεως» από τις εκδόσεις Τετράγωνο.