Σε μια ιδιαίτερη κίνηση, που δεν έχουμε συνηθίσει από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται ότι προχωρά το Instagram, το οποίο αρχίζει να αποκαλύπτει πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του. Πώς το κάνει αυτό; Αποστέλλει ιδιωτικά συγκεκριμένη καθοδήγηση, σύμφωνα με την οποία αποκαλύπτει τα μυστικά για ένα δημοφιλή λογαριασμό με πολλούς ακολούθους.
Σημειώνεται ωστόσο πως αυτό γίνεται σε ορισμένους μόνο χρήστες που δημιουργούν ψηφιακό περιεχόμενο στην πλατφόρμα.
Με τον τρόπο αυτό, παρέχει πληροφορίες στους χρήστες σχετικά με το πόσο συχνά δημοσιεύουν και αναρτούν νέο περιεχόμενο. Τους συμβουλεύει ακόμη και για το είδος των αναρτήσεων που θα πρέπει να κοινοποιούν προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες και άρα να αυξήσουν τον αριθμό των ακολούθων τους.
Μάλιστα, το γεγονός αυτό το επιβεβαιώνουν 3 διακεκριμένοι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου που δραστηριοποιούνται μέσω του Instagram. Οι ίδιοι δήλωσαν πως τους τελευταίους μήνες πράγματι συνομιλούσαν και συναντήθηκαν τελικά και με αρμόδιους της εταιρείας. Συγχρόνως, παρακολούθησαν σεμινάρια που στόχο είχαν την επιμόρφωσή τους πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Το μυστικό σύμφωνα με την ομάδα του Instagram είναι ο μεγάλος όγκος δημοσιεύσεων.
Οι χρήστες θα πρέπει να αναρτούν συχνά νέο υλικό αλλά και να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα όπως είναι οι ιστορίες, τα live αλλά και IGTV βίντεο. Συγκεκριμένα, το Instagram συμβουλεύει ο κάθε δημιουργός να κάνει τουλάχιστον 3 αναρτήσεις στην ροή του σε εβδομαδιαία βάση. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι δημοσιεύσεις με τη μορφή βίντεο IGTV. Ακόμη, όσον αφορά στις ιστορίες, υποστηρίζεται ότι 8-10 ιστορίες την εβδομάδα και τουλάχιστον 2 ιστορίες την ημέρα αποτελούν τον αριθμό – κλειδί για να αυξήσει κανείς τους ακολούθους του.
Τα μυστικά αυτά είχαν την ευκαιρία να τα μάθουν μόνο συγκεκριμένοι influencers. Μάλιστα, το ίδιο το Instagram δεν έχει μοιραστεί αυτές τις συμβουλές δημόσια, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, ενώ φαίνεται να αρνήθηκε να σχολιάσει περισσότερα επί του θέματος, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Business Insider. Οι influencers από την πλευρά τους υποστηρίζουν πως αν και όλα αυτά ακούγονται πράγματι ενδιαφέροντα, δύσκολα μπορούν να γίνουν πράξη, καθώς το όγκος των αναρτήσεων που θα πρέπει να δημοσιεύουν σε εβδομαδιαία βάση είναι αρκετά μεγάλος.