Τεχνολογία

Χριστούγεννα 2020: Πόσα εκατομμύρια ξόδεψαν οι χρήστες smartphone σε εφαρμογές

Χριστούγεννα 2020: Το έτος που έφυγε, αποτέλεσε χρονιά - ρεκόρ σε αγορές mobile εφαρμογών και παιχνιδιών.

Στις ημέρες μας, οι «έξυπνες» κινητές συσκευές είναι γεμάτες με εφαρμογές και κατά μέσο όρο, σε κάθε smartphone ο εκάστοτε χρήστης χρησιμοποιεί περίπου τριάντα apps για κινητά κάθε μήνα. Από την άλλη, η κατηγορία των mobile εφαρμογών ποικίλει: Από ψυχαγωγικές mobile εφαρμογές μέχρι mobile εφαρμογές για shopping, εφαρμογές για ταξίδια, εφαρμογές για μαγειρική, εκπαιδευτικές εφαρμογές για κινητά, κοινωνικά δίκτυα και πολλές άλλες.

Η παγκόσμια στροφή από τα κινητά τηλέφωνα με τις βασικές δυνατότητες στα smartphones, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της αγοράς των tablets, την αναζωπύρωση του τομέα των φορητών υπολογιστών με δυνατότητες tablet (υβριδικά μηχανήματα), όπως και η εξάπλωση των εφαρμογών machine-to-machine (M2M) αποτελούν βασικούς παράγοντες για την αυξητική τάση της διακίνησης δεδομένων.

Οι mobile εφαρμογές κάνουν τη ζωή των χρηστών πιο εύκολη. Για αυτό και σε έρευνα προ μερικών μηνών αναμενόταν να έχουν κέρδος 581.9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Άλλωστε, το 57% της χρήσης των ψηφιακών μέσων έρχεται μέσω των εφαρμογών για κινητά. Σύμφωνα με τα στατιστικά, 205 δισεκατομμύρια εφαρμογές είχαν κατεβάσει οι χρήστες στο 2018, το οποίο είναι 15% περισσότερο από το 2017. Αυτή η τάση πρόκειται να αυξηθεί κατά 25% μέχρι το 2022.

Επιπλέον, δεδομένα του Sensor Tower αποκαλύπτουν πως το 2020 αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ σε αγορές mobile εφαρμογών και παιχνιδιών, ξεπερνώντας τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά τον Νοέμβριο. Η τάση αυτή συνεχίστηκε τα Χριστούγεννα, όπου οι καταναλωτές από όλο τον κόσμο ξόδεψαν 407,6 εκατομμύρια δολάρια σε App Store και Google Pay. Το νούμερο αυτό αποτελεί αύξηση 34.5% σε σχέση με τα 303 εκατομμύρια δολάρια του 2019.

Η κατηγορία με τα περισσότερα κέρδη ήταν το mobile gaming, φτάνοντας τα 295.6 εκατομμύρια δολάρια, τριπλάσια σχεδόν από εφαρμογές που δεν σχετίζονται με αυτό. Και να αναφέρουμε πως το Honor of Kings της Tencent ήταν ο ηγέτης της κατηγορίας, αποκομίζοντας μόνο του 10,7 εκατομμύρια δολάρια. Η επόμενη κατηγορία με τα περισσότερα κέρδη ήταν η Entertainment, τόσο στην πλατφόρμα της Apple όσο και της Google, φέρνοντας 19,3 και 4,3 εκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα. Το TikTok ήταν η εφαρμογή στην οποία ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματα οι χρήστες και συγκεκριμένα 4,7 εκατομμύρια δολάρια!