Πολιτική

Το αυτοκίνητο – θηρίο με το οποίο εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Με ένα αμάξι 575 ίππων εμφανίστηκε στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός.

Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε χτες, Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, ο πρωθυπουργός, ο οποίος επισκέφθηκε το Ορφανοτροφείο Θηλέων «Μέλισσα», με ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που έκλεψε τις εντυπώσεις. Άλλωστε είναι γνωστό πως ο ίδιος λατρεύει τα αυτοκίνητα και όποτε βρίσκει την ευκαιρία δεν διστάζει να κάτσει πίσω από το τιμόνι τους.

Στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, ο πρωθυπουργός χρησιμοποίησε μια ασημένια BMW X6 M του 2018. Πρόκειται για ένα τετρακίνητο μοντέλο που κινείται από έναν twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων, ο οποίος παράγει 575 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 553 Nm ροπής (2.200 σ.α.λ.). H κίνηση στους τροχούς μεταδίδεται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου το οποίο επιτρέπει στο μοντέλο να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4 δευτερόλεπτα. Το δυναμικό SUV ενσωματώνει ζάντες των 21 ιντσών με ελαστικά επιδόσεων και προηγμένη αερανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης.

Στο εσωτερικό συναντάται ψηφιακή κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών ελεγχόμενη μέσω touchpad, ενώ για την ψυχαγωγία των επιβατών φροντίζει ένα ηχοσύστημα της Harman Kardon με 16 ηχεία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ανήκει στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ούτε πρόκειται για κάποιο κυβερνητικό όχημα, αλλά είναι ένα δοκιμής. Υπενθυμίζεται, άλλωστε, πως κατά την ανάληψη των ηνίων της χώρας μας, ο ίδιος αρνήθηκε δύο κυβερνητικές λιμουζίνες.

Το πάθος για τα αυτοκίνητα και οι περιβαλλοντικές ανησυχίες

Η αγάπη του πρωθυπουργού για τα τετράτροχα δεν κρύβεται. Αδιάψευστο μάρτυρα συνιστά η πρόσφατη βόλτα του με ένα Tesla Model 3, στο περιθώριο της επίσκεψής του στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Επιπροσθέτως, έχει αποδείξει πως διακρίνεται από έντονες περιβαλλοντικές ανησυχίες και αποτελεί υπέρμαχο της ηλεκτροκίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, έχει επιλέξει για τις καθημερινές του μετακινήσεις ένα Peugeot e-208.

Ωστόσο την ίδια ώρα δεν ξεχνά την οδική ασφάλεια, η οποία βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης. Όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος ανοικτά στόχος του είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων ενώ παράλληλα αναπτύσσεται ένα οργανωμένο σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση.