Οικονομία

ΜyOAEDlive: Τέλος τα ραντεβού για Δεκέμβριο – Μεγάλη ανταπόκριση από ανέργους και επιχειρήσεις

ΜyOAEDlive: Στις 9 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας, αλλά πλέον δεν υπάρχουν ραντεβού για τον Δεκέμβριο.

Μεγάλη είναι η ζήτηση για ραντεβού στην πλατφόρμα myOAEDlive, από ανέργους και επιχειρήσεις. Έτσι, πλέον δεν υπάρχει δυνατότητα για ραντεβού μέσα στον Δεκέμβριο από τους ανέργους, ενώ λίγα είναι και τα ραντεβού που απομένουν για τα στελέχη των επιχειρήσεων που το επιθυμούν.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ξεκίνησε να λειτουργεί από τις 9 Δεκεμβρίου. Ήδη έχουν προγραμματιστεί συνολικά 572 «ψηφιακά ραντεβού» για υπηρεσίες συμβουλευτικής από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), από τα οποία 318 είναι για τον Δεκέμβριο και 254 για τον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, τον Δεκέμβριο έχει ήδη προγραμματιστεί το 100% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους και το 85% των διαθέσιμων ραντεβού για επιχειρήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 18 ραντεβού θα γίνουν με χρήση διερμηνείας. Επιπλέον, έχει ήδη «κλείσει» το 60% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους για τον επόμενο μήνα και το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 21 Ιανουαρίου.

Μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού και υλοποίησης «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, για πρώτη φορά, σε πιλοτική βάση, άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr.

Η διαδικασία για να μπει κανείς στην πλατφόρμα:

  • Μπαίνεις στην πλατφόρμα gov.gr
  • Πολίτης και καθημερινότητα
  • Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
  • Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας, μέσω συνδέσμου (link), που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) του αιτούντος.

Στην περίοδο πρώτης εφαρμογής, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται, μέσω της νέας πλατφόρμας, θα αφορούν αποκλειστικά σε ατομικές συμβουλευτικές συνεδρίες, ενώ υπάρχει σχέδιο σταδιακής ένταξης των κυριότερων υπηρεσιών του Οργανισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά είτε μέσω του gov.gr με τη χρήση κωδικών TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.