Μεγαλώνει η μακάβρια λίστα των θυμάτων του κορωνοϊού και στη Γερμανία. Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων του ιού στη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης αυξήθηκε κατά 14.611 τις προηγούμενες 24 ώρες φθάνοντας τα 1.042.700, όπως δείχνουν σήμερα Κυριακή τα δεδομένα τα οποία συγκεντρώνει το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ για τις λοιμώδεις νόσους.
Το ίδιο διάστημα, άλλοι 158 ασθενείς υπέκυψαν εξαιτίας της νόσου COVID-19, με τον απολογισμό της πανδημίας στη χώρα μέχρι τώρα να φθάνει τους 16.123 νεκρούς, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Το όριο του ενός εκατομμυρίου μολύνσεων από τον ιό στη Γερμανία ξεπεράστηκε την περασμένη Παρασκευή.
Απαισιόδοξοι για το lockdown οι Γερμανοί
Πολύ λίγοι είναι αυτοί που πιστεύουν στη Γερμανία ότι η καραντίνα θα τελειώσει τον Ιανουάριο. Πιο συγκεκριμένα, 4 στους 5 Γερμανούς πολίτες θεωρούν ότι το lockdown θα συνεχιστεί. Το συγκεκριμένο συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα του ινστιτούτου δημοσκοπήσεων Insa, την οποία δημοσίευσε η εφημερίδα «Bild» πριν από δύο ημέρες.
Σύμφωνα με αυτήν, το 79% των Γερμανών αναμένει παράταση του lockdown, ενώ μόνο το 9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα λήξει τον Ιανουάριο.
Το 69% θεωρεί την αυστηρότητα των περιορισμών επαφής στα πέντε άτομα από δύο το πολύ νοικοκυριά, που αποφασίστηκε την Τετάρτη, σωστή. Αντιθέτως, το 21% απάντησε ότι η αυστηροποίηση είναι λάθος.
Η απόφαση για την απαγόρευση των πυροτεχνημάτων την παραμονή της Πωτοχρονιάς σε πολυσύχναστες πλατείες και δρόμους υποστηρίζεται επίσης από τη μεγάλη πλειοψηφία: το 75% των Γερμανών πολιτών είναι της άποψης ότι είναι σωστή και μόνο το 15% τη θεωρεί λανθασμένη. Επίσης, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 80% των Γερμανών πολιτών δεν θα αγοράσει πυροτεχνήματα φέτος. Τέλος, σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) θεωρούν ότι θα είχε νόημα το πανευρωπαϊκό κλείσιμο των χιονοδρομικών κέντρων, ενώ το 20% το απορρίπτει.
Τι έδειξε έρευνα για το Μόναχο όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτου
Αλλαγές στις συνήθειες των ανθρώπων στη Γερμανία όσον αφορά τη μετακίνησή τους παρατηρούνται λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Πλέον το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο είναι πιο δημοφιλές ως μέσο μεταφοράς στη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης, με την τηλεργασία πάντως να έχει συμβάλλει στην αποσυμφόρηση των δρόμων του Μονάχου.
Το παραπάνω συμπέρασμα αποδεικνύεται από νέες έρευνες σχετικά με τις μετακινήσεις στη Βαυαρία οι οποίες διεξήχθησαν για λογαριασμό του τοπικού υπουργείου Μεταφορών, γράφει το περιδικό Der Spiegel στο νέo του τεύχος.
Με βάση τις έρευνες αυτές το ποσοστό των μετακινουμένων πολιτών που χρησιμοποίησαν το δικό τους αυτοκίνητο τον περασμένο Οκτώβριο αποτελούσε το 58% όλων των μετακινήσεων που πραγματοποιήθηκαν.
Η σύγκριση με το προηγούμενο lockdown
Την περίοδο του περασμένου Μαϊου-Ιουνίου το ποσοστό ήταν 52%, ενώ τον Οκτώβριο του 2017 μόνο 50%. Τα λεωφορεία και τα τρένα επιλέγονται λιγότερο συχνά από ό, τι πριν από τρία χρόνια, όπως και οι συνεπιβιβάσεις, δηλαδή οι μετακινήσεις μέσα στο όχημα άλλου.
Η τάση αυτή για ατομική μετακίνηση με το ιδωτικής χρήσεως αυτοκίνητο το φετινό φθινόπωρο είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή, καθώς, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών της Βαυαρίας, οι πολίτες, λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, βρίσκονται όλο και λιγότερο χρόνο καθ΄οδόν κάθε μέρα κατά μέσο όρο.