Ελλάδα

Black Friday Public 2020: Το μεγαλύτερο που έγινε ποτέ – Μικρές συμβουλές για μεγάλες αγορές

Black Friday Public 2020: Η απαραίτητη έρευνα αγοράς ξεκινάει από νωρίς αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Φέτος έχουμε Black Friday στις 27 Νοεμβρίου 2020, λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να αξιοποιήσει κανείς μέρος του budget για τις αγορές των γιορτών, ειδικά αν έχει βάλει… στόχο προϊόντα τεχνολογίας. Και για όσους αναρωτιούνται κάθε χρόνο πότε φτάνει η μεγάλη γιορτή των προσφορών, να θυμούνται ότι είναι η τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου.

Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» ξεκίνησε από τις ΗΠΑ το 1932 και συνεχίζεται δυναμικά ως και σήμερα σε όλο τον κόσμο. Είναι με διαφορά η αγαπημένη ημέρα των αγοραστών, γιατί τους δίνει την ευκαιρία να εντοπίσουν εγκαίρως τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και την κατάλληλη στιγμή να… σκοράρουν σε προσφορές! Και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι εταιρείες και τα καταστήματα θα φροντίσουν για τις πιο δυνατές Black Friday προσφορές.

Για παράδειγμα, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τα Public, οι τιμές στα προϊόντα τεχνολογίας θα είναι και φέτος οι πιο χαμηλές. Οι πιο σημαντικές κατηγορίες, κινητά, tablets, laptops και τηλεοράσεις, θα έχουν και φέτος την τιμητική τους στα καταστήματα ενώ δεν θα λείπουν φυσικά και οι μεγάλες εκπτώσεις σε βιβλία, παιχνίδια, ρούχα και είδη σπιτιού.

Μπορείς να παρακολουθήσεις την τιμή των προϊόντων που θες online, χωρίς να τρέχεις από κατάστημα σε κατάστημα

Η φετινή χρονιά είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη. Για αυτόν τον λόγο τα καταστήματα παρόλο που έχουν φροντίσει για την απόλυτη ασφάλεια των πελατών, τηρώντας όλα τα μέτρα καθαριότητας και αποστάσεων θα παραμείνουν κλειστά ακολουθώντας τα πιο πρόσφατα μέτρα.

Όλοι όμως μπορούν να κάνουν τις online αγορές τους ανενόχλητοι, από την άνεση του σπιτιού τους και θα έχουν στη διάθεσή τους δεκάδες προσφορές. Και το πιο σημαντικό είναι ότι τα προϊόντα θα φτάσουν στην πόρτα τους.

Κάνε έρευνα αγοράς έστω και την τελευταία στιγμή

Η απαραίτητη έρευνα αγοράς ξεκινάει από νωρίς αλλά ποτέ δεν είναι αργά γιατί ο σωστός, ο οργανωμένος shopper αρχίζει με διαδικτυακές «βόλτες», σημειώνει τιμές για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και στήνει μεθοδικά τη wishlist του ελέγχοντας τις διακυμάνσεις των τιμών.

Βάλε όριο στο ποσό που θα ξοδέψεις

Βέβαια υπάρχει η πιθανότητα να… ξεφύγει κανείς από τις προσφορές και ενώ στόχος είναι να αγοράσει «την τηλεόραση και μόνο», θα βρεθεί με περισσότερα αντικείμενα. Οπότε μια καλή συμβουλή είναι να «κλειδώσεις» στο ποσό που σχεδιάζεις να ξοδέψεις και να μείνεις όσο πιο πιστός μπορείς σε αυτό.

Λίστα και πάλι λίστα!

Αυτός ο «κανόνας» σχετίζεται με τον ακριβώς από πάνω. Μπορεί να θεωρείς τις λίστες δείγμα ψυχαναγκασμού, αλλά για τη Black Friday είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίες ώστε να μην «χάσεις την μπάλα» με όλα τα deals που θα περνούν μπροστά από τα μάτια σου, φρόντισε να καταγράψεις όλα αυτά που πράγματι χρειάζεσαι.

Ακολουθούν δύο διαφημίσεις από τα Public για την περυσινή χρονιά:

Για να δείτε όλες τις προσφορές στα Public, πατήστε εδώ.

Για 5η συνεχόμενη χρονιά Black Friday στα Public 

Το Public λοιπόν, ο κορυφαίος e-retailer στην Ελλάδα, δημιουργεί το μεγαλύτερο Black Friday που έγινε ποτέ με 2.500.000 προϊόντα από 2.000 συνεργαζόμενα καταστήματα. Και φέτος, για 5η συνεχόμενη χρονιά,  φέρνει τη Black Friday online στα μέτρα της εποχής και προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία από κάθε άλλη χρονιά σε τιμές «Μαύρης Παρασκευής». Οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη και θα κορυφώνονται μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου με:

  • 32.000 κινητά,
  • 7.000 laptops,
  • 18.000 τηλεοράσεις,
  • 85.000 είδη gaming,
  • 900.000 παιχνίδια,
  • 10.000 βρεφικά είδη,
  • 5.000 όργανα γυμναστικής,
  • 200.000 είδη προσωπικής φροντίδας,
  • 80.000 είδη μόδας και
  • 15.000 οικιακές συσκευές και…
  • χιλιάδες ακόμα προϊόντα τεχνολογίας όπως tablets, desktops, εκτυπωτές, περιφερειακά, φορητά ηχεία, wearables, e-scooters, drones & φωτογραφικές μηχανές αλλά και έπιπλα, φωτιστικά, είδη ταξιδιού κ.α.

Πόσο εκτιμάται ότι θα είναι ο τζίρος της Black Friday συνολικά;

Καθόλου αγορές ή μέσω διαδικτύου σχεδίαζαν να κάνουν οι Έλληνες καταναλωτές την εφετινή Black Friday, ακόμα και πριν την επιβολή του δεύτερου lockdown, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η φετινή αγορά της Black Friday αφορούσε ένα συγκεκριμένο κοινό, με την πλειοψηφία των σχεδιαζόμενων αγορών να είναι μέσω διαδικτύου.

Η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού, σε ποσοστό 73% δεν σχεδιάζουν να αγοράσουν την εφετινή BlackFriday, που έχει ορισθεί σε ελάχιστες ημέρες, δηλαδή στις 27 Νοεμβρίου. Από το υπόλοιπο 27%, το 18% (δηλαδή περίπου τα 2/3) σκόπευαν να κάνουν τις αγορές τους ούτως ή άλλως και πριν την απαγόρευση από ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω διαδικτύου, ενώ το 8% σκόπευε να κάνει τις αγορές του μέσω φυσικών καταστημάτων, τα οποία όμως πλέον είναι κλειστά.

Αυτή η μέτρηση αντιστοιχεί σε περίπου 2,3 εκατομμύρια καταναλωτές οι οποίοι εκτιμούν ότι θα πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η οποία τα τελευταία χρόνια είθισται να διαρκεί αρκετές ημέρες ενώ ο εκτιμώμενος τζίρος για τις επιχειρήσεις με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία ανέρχεται σε 280 εκατομμύρια ευρώ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις της αγοράς είναι ότι η συνεχιζόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας, θα αυξήσει σίγουρα το ποσοστό των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ δεν αναμένεται να επηρεαστεί ουσιαστικά το ύψος των συνολικών πωλήσεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο