Η κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ πέρασε από 40 κύματα. Ωστόσο από τη στιγμή που οι άνθρωποι της ομάδας πήραν στα χέρια τους την οικοδομική άδεια δεν έχουν σταματήσει ούτε μια ημέρα. Το γήπεδο έχει πάρει την οριστική του μορφή και αυτή την περίοδο μπαίνει η εξωτερική επένδυση, ενώ το επόμενο διάστημα πρόκειται να μπουν και τα καθίσματα. Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι οι φίλοι της ΑΕΚ μετράνε αντίστροφα για αυτό το έργο ζωής.
Ωστόσο για να μπορέσει το νέο γήπεδο να δοθεί προς χρήση θα πρέπει να ολοκληρωθούν και κάποια παράπλευρα έργα. Για παράδειγμα αυτή την εποχή κατασκευάζονται τα κτήρια γενικών χρήσεων, αλλά και αυτό που θα στεγάσει το μουσείο της ΑΕΚ και αυτό του προσφυγικού Ελληνικού. Ένα σημαντικό έργο είναι και αυτό της υπογειοποίησης του κοντινούς δρόμους του γηπέδου. Αυτό το έργο θα βοηθήσει για να μην επικρατεί κυκλοφοριακό χάος τις μέρες που η ΑΕΚ θα παίζει στην έδρα της και χιλιάδες φίλοι της ομάδας θα βρίσκονται στην περιοχή.
Προχωράει βάση σχεδίου παρά την πανδημία
Ο στόχος δεν αλλάζει. Η ΑΕΚ πρέπει την επόμενη χρονιά να μπει στο γήπεδο της «Αγιάς Σοφιάς». Γι αυτό και τα μηχανήματα στη Νέα Φιλαδέλφεια και μπροστά στην Αγία Τριάδα που γίνονται οι εργασίες της υπογειοποίησης δουλεύουν πυρετωδώς. Η υπογειοποίηση είναι σημαντικό να βρίσκεται εντός του χρονοδιαγράμματος, καθώς είναι αλληλένδετη με το γήπεδο. Πριν από μερικές μέρες μπήκε η πρώτη ειδική πλάκα στην υπογειοποίηση που θα σκεπάσει τον δρόμο και θα περνάει έξω από το γήπεδο.
Όπως αναφέρει η «Ώρα», κανονικά συνεχίζονται και οι εργασίες που γίνονται εντός και εκτός γηπέδου. Όπως το ντύσιμο, που ειδικά από την πλευρά της οδού Καππαδοκίας προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Αλλά και στο εσωτερικό της η «Αγιά Σοφιά» βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης παρακολουθεί στενά την πορεία της εξέλιξης των εργασιών στο παλάτι της ΑΕΚ. Ο διοικητικός ηγέτης της ομάδας πηγαίνει συχνά στη Νέα Φιλαδέλφεια για να παρακολουθήσει από κοντά τα έργα.