Ελλάδα

Webex: Η απάντηση της εταιρίας Cisco για την κατάρρευση της τηλεκπαίδευσης

Webex: Η εταιρία που έχει αναλάβει την λειτουργία της πλατφόρμας προκειμένου να εφαρμοστεί η τηλεκπαίδευση εξέδωσε ανακοίνωση με στην οποία σημειώνει ότι προσπαθεί να μετριάσει παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.

Για την κατάρρευση της πλατφόρμας Webex έβγαλε ανακοίνωση η εταιρία Cisco στην οποία αναφέρει ότι έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να μην επαναληφθεί η σημερινή δυσλειτουργία. Η κατάρρευση του συστήματος είχε ως αποτέλεσμα χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί να μην μπορούν να συνδεθούν, ενώ προκαλεί και έντονη πολιτική αντιπαράθεση.

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργεία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία). Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Τι συνέβη από το πρωί

Τα μαθήματα μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ήταν προγραμματισμένα να ξεκινήσουν σήμερα στις 8:00 το πρωί για τα λύκεια και στις 8:30 για τα γυμνάσια με κάθε διδακτική ώρα να διαρκεί 40 λεπτά. Ωστόσο το πρωί το σύστημα της Cisco (Webex), μέσω του οποίου μαθητές και εκπαιδευτικοί στα γυμνάσια και λύκεια της χώρας θα πραγματοποιούν τα τηλεμαθήματά τους από σήμερα και για τρεις εβδομάδες «έπεσε».

Κι εκείνοι όμως που κατάφεραν να συνδεθούν στην πλατφόρμα, αντιμετωπίζουν πολλά πρόβλημα και καθυστερήσεις.

Tα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης οφείλονται στην αδυναμία ανταπόκρισης από το Webex και είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα και όχι μόνο ελληνικό, δήλωσε σε μέσο, η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.

Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου, συμπεριλαμβανομένου και του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, λειτουργούν πλέον κανονικά, ενώ οι δυσκολίες οφείλονται και στον τεράστιο αριθμό των χρηστών:

Τι θα γίνει αύριο (10/11) με τα μαθήματα – Η οδηγία του Υπουργείου για τις απουσίες

Η τηλεκπαίδευση δεν…τα πήγε καλά στην ”πρεμιέρα” της, Δευτέρα 09/11, με το σύστημα να ”καταρρέει” από τις πρώτες ώρες του προγράμματος των σχολείων και των Πανεπιστημίων. Πολλοί μαθητές και φοιτητές δεν κατάφεραν να συνδεθούν, ενώ εκείνοι που μπόρεσαν να παρακολουθήσουν, σύντομα αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης και ταχύτητας. Οι γονείς, πολλοί εκ των οποίων άπειροι σε ζητήματα διαδικτύου, ιδίως τεχνικά, πανικοβλήθηκαν, τα τηλέφωνα στα σχολεία ”έσπασαν”, οδηγώντας την πρώτη μέρα του νέου συστήματος σε παταγώδη αποτυχία.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το πρόβλημα οφείλεται στο ότι ο server της Cisco στο Λονδίνο ”έπεσε”, μη μπορώντας να εξυπηρετήσει τόσες χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες.

Τι θα γίνει με τις απουσίες

Όπως αναμενόταν, απουσίες για όσους μαθητές δεν κατάφεραν να συνδεθούν σήμερα, Δευτέρα 9/11, δε θα προσμετρηθούν. Η υφυπουργός παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ, δηλώνοντας πως οι μαθητές δεν θα πάρουν απουσίες σήμερα, καθώς προσπάθησαν να μπουν στην ηλεκτρονική τους τάξη χωρίς αποτέλεσμα.

Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας δήλωσε πως η επίλυση του προβλήματος έχει δρομολογηθεί, αναφέροντας σε επίσημη ανακοίνωση πως:

«Ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος. Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα. Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο