Με ένα νέο σκίτσο «χτυπά» ξανά ο γνωστός Έλληνας σκιτσογράφος και συγγραφέας Αρκάς, σχετικά με τον κορωνοϊό και όλους εκείνους που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει.
Ο Αρκάς ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 δημοσιεύοντας τη σειρά «Ο Κόκκορας» στο περιοδικό Βαβέλ και στη συνέχεια στο «Παρά Πέντε» και στο «Μικρό Παρά Πέντε». Το έργο του αποτελείται κυρίως από σειρές με συγκεκριμένο θέμα – πρωταγωνιστές που δημοσιεύονται σε περιοδικά και εφημερίδες και συγκεντρώνονται στη συνέχεια σε άλμπουμ.
Από τα έργα του Αρκά, ο «Ισοβίτης» έχει γίνει σειρά με μαριονέτες για την ελληνική τηλεόραση από τον Μάνθο Σαντοριναίο. Δουλειές του έχουν μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, πορτογαλικά, πολωνικά, ρουμανικά, σέρβικα και βουλγάρικα), ενώ έχει γράψει και θεατρικά έργα. Το πραγματικό ονοματεπώνυμο βέβαια, του εν λόγω συγγραφέα μας είναι άγνωστο, καθώς ο ίδιος δεν το έχει αποκαλύψει, ενώ τα ονόματα Αντώνης Ευδαίμων και Γεράσιμος Σπανοδημήτρης που έχει χρησιμοποιήσει σε έργα του, θεωρούνται ως ψευδώνυμα.
Και αυτή τη δύσκολη περίοδο, την ώρα που η ανθρωπότητα μάχεται και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον κορωνοϊό, υπάρχουν πολλοί που χαρακτηρίζονται ως αρνητές και υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει. Αυτή την «ομάδα» ατόμων σχολιάζει συχνά πυκνά στα δηκτικά σκίτσα του ο Αρκάς και αυτή τη φορά θέτει ένα ερώτημα «δημοσκόπησης». Έτσι, στο τελευταίο του σκίτσο παρουσιάζει ένα «rapid test βλακείας» για το οποίο υπάρχουν δύο κουτάκια με ένα «ναι» και ένα «όχι».
Ακολουθεί το σκίτσο του Αρκά με τη «δημοσκόπηση»:
Πάντως, κατά καιρούς ασκήθηκε κριτική στο έργο του, με τις επικρίσεις να αφορούν κυρίως ορισμένα σκίτσα του. Μάλιστα. τον Ιούλιο του 2019 η σελίδα του στο Facebook, σύμφωνα με τον ίδιο, απενεργοποιήθηκε για διάστημα μίας εβδομάδας λόγω συνεχών αναφορών από χρήστες που κατηγόρησαν τις αναρτήσεις του ενώ και διάφορα μέσα ενημέρωσης και αρθρογράφοι έχουν εστιάσει στις πεποιθήσεις του. Από την άλλη, ο ίδιος ο Αρκάς, καθώς και μερικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αρθρογράφοι, χαρακτήρισαν τις επικρίσεις απόπειρα λογοκρισίας, ενώ υποστήριξαν ότι η σάτιρα του έχει ορισμένο κοινωνικό στόχο.