Ακόμα ένα τροχαίο δυστύχημα στοίχισε τη ζωή σε έναν νέο άνθρωπο μόλις 26 ετών. Το περιστατικό έλαβε χώρα στο Ναύπλιο τα ξημερώματα, στο 4ο χιλιόμετρο επαρχιακής οδού Ναυπλίου- Τολού, στην Αργολίδα.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, το ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 26χρονος, εξετράπη, για άγνωστη ακόμα αιτία, από την πορεία του και στην συνέχεια προσέκρουσε μαντρότοιχο. Από την πρόσκρουση, σύμφωνα με την Αστυνομία, προκλήθηκε πυρκαγιά στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα ο 26χρονος οδηγός. Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα Τροχαίας Ναυπλίου,
Παραμένει υψηλός ο αριθμός των θυμάτων στην Ελλάδα:
Αναφορικά με τα τροχαία αξίζει να σημειωθεί πως ο αριθμός τους στη χώρα μας έχει μειωθεί, ωστόσο τα νούμερα των ατόμων που χάνουν τη ζωή τους σε αυτά εξακολουθούν να είναι υψηλά. Μεταξύ του 2010 και του 2019, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 23%. Τα στοιχεία, ωστόσο, δείχνουν ότι ενώ οκτώ χώρες κατέγραψαν το χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας το 2019, η μείωση του ποσοστού θνησιμότητας έχει επιβραδυνθεί στα περισσότερα κράτη μέλη. Το 2019, οι χώρες της ΕΕ με τα καλύτερα αρχεία οδικής ασφάλειας ήταν η Σουηδία και η Ιρλανδία, ενώ οι πιο αδύναμες ήταν η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Πολωνία.
Το 2018, το 12% των ανθρώπων που σκοτώθηκαν σε δρόμους της ΕΕ ήταν ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών, ενώ μόνο το 8% του ευρωπαϊκού πληθυσμού εμπίπτει σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, πράγμα που σημαίνει ότι τα άτομα νέας ηλικίας είναι πιθανότερο να εμπλακούν σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Ωστόσο, οι θάνατοι αυτής της ηλικιακής ομάδας έχουν μειωθεί κατά 43% από το 2010. Το ποσοστό θανάτων ηλικιωμένων (ηλικίας 65 ετών και άνω) αυξήθηκε από 22% το 2010 σε 28% το 2018. Τα παιδιά κάτω των 15 ετών αντιπροσώπευαν το 2%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των θανατηφόρων ατυχημάτων σε όλη την ΕΕ είναι άνδρες, κάτι το οποίο παραμένει σχετικά αμετάβλητο από το 2010. Οι επιδόσεις της Ελλάδας σε θέματα οδικής ασφάλειας σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση από το 2010 (-45%). Ωστόσο, ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα παραμένει πολύ υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: 65 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων.