Ανείπωτη τραγωδία στην άσφαλτο. Ένας 20χρονος στα Τρίκαλα έφυγε από τη ζωή σε τροχαίο με το μηχανάκι που οδηγούσε. Το τραγικό συμβάν έλαβε ψώρα αργά το βράδυ της Δευτέρας 5 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με το trikalaola.gr, ο άτυχος νεαρός που καταγόταν από την Οιχαλία Τρικάλων, γύριζε από Φαρκαδόνα και στη 1:00 περίπου μετά τα μεσάνυχτα, στον περιφερειακό της Κρήνης, το μηχανάκι που οδηγούσε έπεσε πάνω σε κολόνα. Τότε το σώμα του εκσφενδονίστηκε, με αποτέλεσμα να προκληθούν βαριά θανάσιμα τραύματα στο σώμα του.
Τον 20χρονο βρήκε περαστικός από την Κρήνη και ειδοποίησε το ΕΚΑΒ.
Το ασθενοφόρο που έφτασε στο σημείο παρέλαβε το παιδί αλλά χωρίς αισθήσεις, και το μετέφερε στο Νοσοκομείο Τρικάλων, όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Για την ώρα δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες ούτε και το πόση ώρα ήταν εκεί ο 20χρονος και αιμορραγούσε, καθώς και τις συνθήκες που συνέβη το δυστύχημα. Σημειώνεται, πως ο νεαρός ήταν παιδί πολύτεκνης οικογένειας και είχε άλλα τρία αδέρφια.
Παραμένει υψηλός ο αριθμός των θυμάτων στην Ελλάδα:
Αναφορικά με τα τροχαία αξίζει να σημειωθεί πως ο αριθμός τους στη χώρα μας έχει μειωθεί, ωστόσο τα νούμερα των ατόμων που χάνουν τη ζωή τους σε αυτά εξακολουθούν να είναι υψηλά. Μεταξύ του 2010 και του 2019, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 23%. Τα στοιχεία, ωστόσο, δείχνουν ότι ενώ οκτώ χώρες κατέγραψαν το χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας το 2019, η μείωση του ποσοστού θνησιμότητας έχει επιβραδυνθεί στα περισσότερα κράτη μέλη. Το 2019, οι χώρες της ΕΕ με τα καλύτερα αρχεία οδικής ασφάλειας ήταν η Σουηδία και η Ιρλανδία, ενώ οι πιο αδύναμες ήταν η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Πολωνία.
Το 2018, το 12% των ανθρώπων που σκοτώθηκαν σε δρόμους της ΕΕ ήταν ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών, ενώ μόνο το 8% του ευρωπαϊκού πληθυσμού εμπίπτει σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, πράγμα που σημαίνει ότι τα άτομα νέας ηλικίας είναι πιθανότερο να εμπλακούν σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Ωστόσο, οι θάνατοι αυτής της ηλικιακής ομάδας έχουν μειωθεί κατά 43% από το 2010. Το ποσοστό θανάτων ηλικιωμένων (ηλικίας 65 ετών και άνω) αυξήθηκε από 22% το 2010 σε 28% το 2018. Τα παιδιά κάτω των 15 ετών αντιπροσώπευαν το 2%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των θανατηφόρων ατυχημάτων σε όλη την ΕΕ είναι άνδρες, κάτι το οποίο παραμένει σχετικά αμετάβλητο από το 2010. Οι επιδόσεις της Ελλάδας σε θέματα οδικής ασφάλειας σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση από το 2010 (-45%). Ωστόσο, ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα παραμένει πολύ υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: 65 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων.