Ελλάδα

MyKEPlive: 15 ακόμα Δήμοι εντάσσονται στο πρόγραμμα

MyKEPlive: Διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία.

Άλλοι 15 Δήμοι εντάσσονται στο πρόγραμμα MyKEPlive, με αποτέλεσμα να διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης. Αναλυτικότερα, οι νέοι δήμοι που εντάσσονται στις υπηρεσίες είναι οι: Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων – Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.

Έτσι, εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα ΜyKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 60 δήμους και 75 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες μας δεν μπορούν να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Συνολικά έως την 30 Σεπτεμβρίου, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί 830 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών. Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

Η διαδικασία για τα ψηφιακά ραντεβού – Ποιες κατηγορίες υπηρεσιών είναι διαθέσιμες

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Τι θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  • Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
  • Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
  • Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
  • Την διεύθυνση επικοινωνίας του

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

  • Διοικητική Πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  • Υπηρεσίες για Επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Πατήστε εδώ