Χωρίς προβλήματα διεξάγονται πλέον τα δρομολόγια στη γραμμή 1, έπειτα από την πτώση δέντρου μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου. Ειδικότερα, στο σημείο όπου υπήρξε η πτώση του δέντρου έφτασαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες αφού έκοψαν το δέντρο, το απομάκρυναν από το σημείο. Αξίζει να σημειωθεί ότι τις τελευταίες ώρες η κυκλοφορία των συρμών γινόταν στα τμήματα Πειραιάς – Φάληρο και Ταύρος – Κηφισιά.
Yπενθυμίζεται ότι ήδη από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου τα δρομολόγια σε ηλεκτρικό και μετρό έχουν πυκνώσει σημαντικά, διευκολύνοντας έτσι το επιβατικό κοινό στις μετακινήσεις του
Ενισχύθηκε ήδη από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου η συχνότητα των δρομολογίων στο Μετρό για την αποφυγή συνθηκών συνωστισμού στην προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης της πανδημίας της Covid-19. Ειδικότερα, η ΣΤΑΣΥ ΑΕ με ανακοίνωσή της ενημερώσε το επιβατικό κοινό πως κατά τις ώρες αιχμής, από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου έως την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου οι χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 2 και 3 θα διαμορφωθούν στα 5 λεπτά (από 6΄) την τρέχουσα εβδομάδα. Συγκεκριμένα ισχύουν και τα εξής παρακάτω:
- Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, οι χρονοαποστάσεις στον Ηλεκτρικό διαμορφώθηκαν στα 6 λεπτά, στη Γραμμή 2 του Μετρό στα 4,5 λεπτά (όπως και πέρσι),
- Στη γραμμή 3 οι χρόνοι διέλευσης των συρμών θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο και θα διαμορφωθούν στα 4 λεπτά, από τα 4,5΄ που ήταν πέρσι.
- Ταυτόχρονα επιλύεται το πρόβλημα των διπλών χρονοαποστάσεων που δημιουργήθηκε στο τμήμα Αγία Μαρίνα- Νίκαια μετά την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών της επέκτασης προς Πειραιά.
- Στο εξής, από τους σταθμούς «Αγ. Μαρίνα», «Αγ. Βαρβάρα» και «Κορυδαλλός» οι συρμοί θα διέρχονται με τις ίδιες χρονοαποστάσεις του δικτύου της γραμμής 3 (ανά 4΄ τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο) και μόνο ο σταθμός «Νίκαια» θα έχει πλέον διπλές χρονοαποστάσεις.
- Ο σταθμός αυτός είναι προσωρινά τερματικός και η διάταξη της γραμμής δεν προβλέπει όλες εκείνες τις δυνατότητες (σημείο αλλαγής κατεύθυνσης του συρμού) που είναι απαραίτητες για να μπορεί να επιτευχθεί η χρονοαπόσταση που υπάρχει στο υπόλοιπο δίκτυο της Γραμμής 3.
- Με την απόδοση στην κυκλοφορία της επέκτασης προς Πειραιά, στο σύνολό της, θα ομαλοποιηθούν πλήρως