Ελλάδα

Διακοπή δρομολογίων ΗΣΑΠ: Αποκαταστάθηκε το θέμα με την πτώση δέντρου μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου

Διακοπή δρομολογίων ΗΣΑΠ: Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια στη γραμμή 1, έπειτα από την πτώση δέντρου μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου.

Χωρίς προβλήματα διεξάγονται  πλέον τα δρομολόγια στη γραμμή 1, έπειτα από την πτώση δέντρου μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου. Ειδικότερα, στο σημείο όπου υπήρξε η πτώση του δέντρου έφτασαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες αφού έκοψαν το δέντρο, το απομάκρυναν από το σημείο. Αξίζει να σημειωθεί ότι τις τελευταίες ώρες η κυκλοφορία των συρμών γινόταν στα τμήματα Πειραιάς – Φάληρο και Ταύρος – Κηφισιά.

Yπενθυμίζεται ότι ήδη από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου τα δρομολόγια σε ηλεκτρικό και μετρό έχουν πυκνώσει σημαντικά, διευκολύνοντας έτσι το επιβατικό κοινό στις μετακινήσεις του

Ενισχύθηκε ήδη από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου η συχνότητα των δρομολογίων στο Μετρό για την αποφυγή συνθηκών συνωστισμού στην προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης της πανδημίας της Covid-19. Ειδικότερα, η ΣΤΑΣΥ ΑΕ με ανακοίνωσή της ενημερώσε το επιβατικό κοινό πως κατά τις ώρες αιχμής, από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου έως την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου οι χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 2 και 3 θα διαμορφωθούν στα 5 λεπτά (από 6΄) την τρέχουσα εβδομάδα. Συγκεκριμένα ισχύουν και τα εξής παρακάτω:

  • Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, οι χρονοαποστάσεις στον Ηλεκτρικό διαμορφώθηκαν στα 6 λεπτά, στη Γραμμή 2 του Μετρό στα 4,5 λεπτά (όπως και πέρσι),
  • Στη γραμμή 3 οι χρόνοι διέλευσης των συρμών θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο και θα διαμορφωθούν στα 4 λεπτά, από τα 4,5΄ που ήταν πέρσι.
  • Ταυτόχρονα επιλύεται το πρόβλημα των διπλών χρονοαποστάσεων που δημιουργήθηκε στο τμήμα Αγία Μαρίνα- Νίκαια μετά την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών της επέκτασης προς Πειραιά.
  • Στο εξής, από τους σταθμούς «Αγ. Μαρίνα», «Αγ. Βαρβάρα» και «Κορυδαλλός» οι συρμοί θα διέρχονται με τις ίδιες χρονοαποστάσεις του δικτύου της γραμμής 3 (ανά 4΄ τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο) και μόνο ο σταθμός «Νίκαια» θα έχει πλέον διπλές χρονοαποστάσεις.
  • Ο σταθμός αυτός είναι προσωρινά τερματικός και η διάταξη της γραμμής δεν προβλέπει όλες εκείνες τις δυνατότητες (σημείο αλλαγής κατεύθυνσης του συρμού) που είναι απαραίτητες για να μπορεί να επιτευχθεί η χρονοαπόσταση που υπάρχει στο υπόλοιπο δίκτυο της Γραμμής 3.
  • Με την απόδοση στην κυκλοφορία της επέκτασης προς Πειραιά, στο σύνολό της, θα ομαλοποιηθούν πλήρως