Με οικονομικό κραχ απειλεί τον Σκάι το ριάλιτι Big Brother. Η μαζική αποχώρηση των διαφημιζόμενων και η λύση όλων των συμφωνιών για τοποθέτηση προϊόντων στο ριάλι οδηγούν σε ραγδαία μείωση των εσόδων κατά σχεδόν 250.000 ευρώ την εβδομάδα. Ο ΣΚΑΪ φαίνεται πως πληρώνει ακριβά το χυδαίο σχόλιο ενός από τους συμμετέχοντες, την σοβαρότητα του περιστατικού αλλά και τον σάλο που προκλήθηκε. Ακόμη και οι πολιτικές αντιδράσεις προκάλεσαν σημαντικές απώλειες εσόδων και μαζική αποχώρηση διαφημιζόμενων από το ριάλιτι του σταθμού.
Όπως αναφέρει η Reallife πηγές από το κανάλι κάνουν λόγο για “οικονομική καταστροφή” καθώς τα διαφημιστικά διαλείμματα του παιχνιδιού μειώθηκαν κατακόρυφα, περιορίζοντας σημαντικά τα έσοδα, οι συμφωνίες για τοποθετήσεις προϊόντων στο πρόγραμμα με τρεις μεγάλες εταιρείες ανεστάλησαν, ενώ και από τους τίτλους τέλους του προγράμματος αποχώρησαν συνολικά 21 επιχειρήσεις που έκαναν χορηγίες στο Big Brother.
Ενδεικτικό είναι ότι την περασμένη Τετάρτησε επεισόδιο δυο ωρών έγιναν μόνο δυο διαφημιστικά διαλείμματα συνολικής διάρκειας μόλις 9 λεπτών, στα οποία μάλιστα δυο τρια σποτ δεν ήταν διαφημίσεις αλλά τρέιλερ εκπομπών του σταθμού. Η απώλεια των εσόδων υπολογίζεται ότι μπορεί να αγγίζει τα 250 χιλιάδες ευρώ την εβδομάδα ενώ δεν έχει αποκλειστεί ακόμα το ενδεχόμενο διακοπής του Big Brother, αν και τότε η ζημιά θα είναι ολοκληρωτική καθώς κοστίζει 4 εκατομμύρια ευρώ στο πρόγραμμα με τις περισσότερες δαπάνες (σπίτι κλπ) να έχουν πραγματοποιηθεί.
Πηγές από τον Σκάι, σύμφωνα με την εφημερίδα, κάνουν λόγο για “πόλεμο” με επίκεντρο τα εμπορικά έσοδα και καταγγέλλουν συντονισμένη επίθεση από αντίπαλους σταθμούς και πιέσεις σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για να αποσύρουν τα διαφημιστικά τους πακέτα από τον σταθμό του Φαλήρου. Την ίδια στιγμή με μεγάλη αγωνία αναμένονται οι κινήσεις του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου που σχημάτισε ήδη φάκελο για το περιστατικό στο παιχνίδι και αναμένεται να καλέσει το σταθμό σε απολογία. Θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του ΕΣΡ που θα ασχοληθεί με περιστατικό που δεν προβλήθηκε στον τηλεοπτικό αέρα, αλλά μέσω ψηφιακής πλατφόρμας της υβριδικής τηλεόρασης. Ήδη οι επιστήμονες του Συμβουλίου συγκεντρώνουν τα νομικά επιχειρήματα που αποδεικνύουν ότι και τα συμβαίνοντα στην υβριδική τηλεόραση εμπίπτουν πλήρως στις αρμοδιότητες και στη δικαιοδοσία τους.