Το Pinterest είναι μια από τις πλέον γνωστές και δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύσσεται συνεχώς. Πίσω από τη δημιουργία της, βρίσκεται ένας εκ των συνιδρυτών της, ο Ben Sibermann που μαζί με τους φίλους του είχαν την ιδέα να ανοίξουν αυτό το κοινωνικό δίκτυο το 2010.
Μιλώντας, λοιπόν, σε συνέντευξή του για το πώς έχει φτάσει έως εδώ και πώς τα έχει καταφέρει και ερωτώμενος για το ποια συμβουλή θα έδινε, απάντησε εντελώς ανατρεπτικά. «Να μην δέχεστε πολλές συμβουλές από τους άλλους». Και το εξηγεί. Όταν ακούς πολλές συμβουλές των άλλων ειδικά σε θέματα των άλλων τείνεις να γίνεσαι σαν αυτούς και να ακολουθείς το δικό τους μονοπάτι.
Ο κάθε άνθρωπος, όμως, αν θέλει να ξεχωρίσει θα πρέπει να ακολουθεί τη δική του σκέψη και ας κάνει λάθη. Γιατί μόνο έτσι θα ξεχωρίσει και θα δημιουργήσει για παράδειγμα μια καινοτόμα επιχείρηση. Επίσης κάτι άλλο σημαντικό που τονίζει είναι ότι όταν χαράσσεις τη δική σου πορεία, εργάζεσαι ακόμη σκληρότερα για να αποδείξεις πρώτα στον εαυτό σου ότι έχεις δίκιο. Αν πας με τις συμβουλές των άλλων, απλώς αργότερα τους απομυθοποιείς.
Παράλληλα στο Instagram άλλαξε σημαντικό χαρακτηριστικό
Πολλοί είναι οι λογαριασμοί στο Instagram, οι οποίοι ανήκουν κυρίως σε διάσημες προσωπικότητες, που φέρουν ένα μπλε σύμβολο στο πλάι του ονόματός τους, στο πλαίσιο πιστοποίησης και γνησιότητας του εν λόγω προφίλ.
Είναι σίγουρο λοιπόν, ότι θα έχετε παρατηρήσει ότι σε κάποιους λογαριασμούς στο αγαπημένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει ένα μπλε τικ δίπλα στο όνομά τους. Μέχρι τώρα αυτό το μπλε τικ ήταν προνόμιο μόνο όσων είχαν πολλούς followers αλλά πλέον μπορούν να το αποκτήσουν όλοι με κάποιες προϋποθέσεις σαφώς, δίπλα από το όνομά τους.
Και ενώ τόσα χρόνια είχαμε συνηθίσει αυτό το μπλε «σημάδι» μόνο σε όσους έχουν χιλιάδες ακολούθους, το λιγότερο, αυτό αλλάζει γιατί τροποποιήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορείς να αποκτήσεις αυτό το μπλε τικ από το όνομά σου. Και δεν θα παίζει πλέον ρόλο το πόσους followers έχεις αλλά υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια.
Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία πιστοποίησης του χρήστη για να πάρει το πολυπόθητο τικ θα περιέχει βήματα άλλου τύπου αναγνωρισιμότητας του χρήστη. Αυτή θα μετριέται από τα αφιερώματα του Τύπου για το συγκεκριμένο πρόσωπο που θέλει να γίνει verified χρήστης. Πρόκειται για μία προσπάθεια να είναι πιο δίκαιη και ανοιχτή η διαδικασία, με το Instagram να μετρά μεταξύ άλλων, τον βαθμό αναγνωρισιμότητας του χρήστη, ο οποίος θα μετριέται από τα αφιερώματα του Τύπου για το συγκεκριμένο πρόσωπο που θέλει να γίνει verified χρήστης.
Όσο για τις λίστες των πηγών Τύπου που έχουν πλέον επεκταθεί, συμπεριλαμβάνονται περισσότερα media που αντιπροσωπεύουν τις κοινότητες των μαύρων, των Λατίνων και των LGBTQ+. Εξάλλου, το 2020 ήταν μια χρονιά ιδιαίτερη και το Instagram θέλει να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα των δημοσιεύσεων των χρηστών.
«Ενώ ο αριθμός των followers δεν ήταν ποτέ απαίτηση για να γίνει κάποιος verified μέσω της in-app αίτησης (όπου ο οποιοσδήποτε μπορούσε να κάνει αίτηση), είχαμε ορισμένα συστήματα τα οποία έδιναν προτεραιότητα σε λογαριασμούς με πολλούς ακολούθους, για να μας βοηθήσουν να επεξεργαστούμε τα δεκάδες χιλιάδες αιτήματα που λαμβάναμε κάθε μέρα. Έχουμε πλέον αφαιρέσει αυτό το κομμάτι από την αυτοματοποιημένη διαδικασία», αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.