Ελλάδα

Νεκρός σε τροχαίο Έλληνας ποδοσφαιριστής

Στο πένθος βυθίστηκε το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο με τον χαμό 24χρονου παίκτη.

Στην άσφαλτο άφησε την τελευταία του πνοή ένας νεαρός Έλληνας ποδοσφαιριστής ο οποίος ήταν αναβάτης και οδηγός σε δίκυκλο.

Τραγικό θάνατο βρήκε τα ξημερώματα της Κυριακής (13 Σεπτεμβρίου), ένας νεαρός άνδρας 24 ετών από τη Φοινικούντα, όταν η μηχανή που οδηγούσε, εξετράπη της πορείας της στο 10ο χιλιόμετρο του δρόμου Μεθώνη – Κορώνη.

Πώς συνέβη το μοιραίο περιστατικό

Ο άτυχος άνδρας ερχόμενος στο χωριό, έχασε τον έλεγχο της μηχανής του και βρέθηκε νεκρός στην άσφαλτο περίπου στις 04.00 τα ξημερώματα όπως γράφει το taklin. Όπως είναι αναμενόμενο, ο θάνατός του, έχει σκορπίσει θλίψη, βυθίζοντας στο πένθος ολόκληρη την περιοχή με τους κατοίκους να μην μπορούν να πιστέψουν στο άκουσμα της είδησης.

Όπως έγινε αργότερα γνωστό πρόκειται για τον ερασιτέχνη ποδοσφαιριστή Νικόλαο Χατζηαράπη. Η συλλυπητήρια ανακοίνωση από το Δ.Σ. του ΑΟ Φοινικούντας αναφέρει το εξής: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. ΦΟΙΝΙΚΟΥΝΤΑΣ καθώς και όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα εκφράζουν θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του πρόωρα, αδικοχαμένου παίχτη της ομάδας, Νικόλαου Χατζηαράπη».

Τα τροχαία είναι πολλά αλλά η Ελλάδα έχει καταγράψει τη μεγαλύτερη μείωση θανάτων σε οδικά ατυχήματα

Πάντως, να αναφέρουμε πως τη μεγαλύτερη μείωση θανάτων σε οδικά ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, της τάξεως του 44% κατέγραψε η Ελλάδα κατά τη δεκαετία 2010 – 2019, σημειώνοντας σημαντική πρόοδο στην οδική ασφάλεια. Τα θύματα των οδικών ατυχημάτων μειώθηκαν σημαντικά και κατά το πρώτο τετράμηνο φέτος, λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας και των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε μείωση θανάτων στους δρόμους κατά 18% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ για τον μήνα Απρίλιο η μείωση ήταν 58% σε σχέση με πέρυσι, λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων για το Πάσχα.

Φαίνεται πως η συνεχώς αυξανόμενη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων, αισθητήρων και συνδεδεμένων αντικειμένων προσφέρουν όλο και περισσότερα δεδομένα μεταφορών που είναι χρήσιμα για τη διεξαγωγή προηγμένων αναλύσεων οδικής ασφάλειας. Με ανάλογες αναλύσεις, υποστηρίζονται ο προσδιορισμός βασικών παραγόντων κινδύνου, η αντιμετώπιση της επικίνδυνης συμπεριφοράς και των σφαλμάτων των χρηστών της οδού, καθώς και κρίσιμες παράμετροι σχετικές με την κυκλοφορία, τις υποδομές και τα οχήματα.