Ο Θεολόγος αποτελούσε το αγαπημένο μέρος της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Ήταν για εκείνη το ησυχαστήριό της, όπου περνούσε τα καλοκαίρια της ξέγνοιαστες στιγμές. Ο γιος της αξέχαστης σταρ, Γιάννης Παπαμιχαήλ διατηρεί στο Instagram επίσημο λογαριασμό που φέρει το όνομα της μητέρας της. Σε αυτόν συχνά ανεβάζει σπάνιες φωτογραφίες της αγαπημένης Αλίκης Βουγιουκλάκη που πολλές από αυτές δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Έτσι και τώρα ανέβασε μια τέτοια φωτογραφία, προκαλώντας τα likes των διαδικτυακών ακολούθων.
Πρόκειται για μια φωτογραφία της εθνικής μας σταρ, τραβηγμένη το καλοκαίρι του ’88, στην κρεβατοκάμαρα του εξοχικού της στον Θεολόγο που ήταν το αγαπημένο της ησυχαστήριο. «Η Αλίκη φωτογραφίζεται στην κρεβατοκάμαρα του εξοχικού της στον Θεολόγο με το μεγάλο μπαλκόνι και την υπέροχη θέα της θάλασσας το καλοκαίρι του ’88 όπου απολαμβάνει τις διακοπές της», έγραψε ο Γιάννης Παπαμιχαήλ στη λεζάντα που συνόδευσε τη φωτογραφία.
Η Βουγιουκλάκη έκανε το θεατρικό της ντεμπούτο το 1953, ενώ ήταν δευτεροετής μαθήτρια της Σχολής, ενώ τον επόμενο χρόνο πραγματοποίησε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο. Πρωταγωνίστησε σε 42 κινηματογραφικές ταινίες, συμπεριλαμβανομένης και της τουρκικής διασκευής της ταινίας Χτυποκάρδια στο θρανίο με τον τίτλο «Sıralardaki Heyecanlar» (1963), οι περισσότερες των οποίων έγιναν τεράστιες εισπρακτικές επιτυχίες και κατάφεραν να εκτινάξουν την καριέρα της στα ύψη και να της αποδοθεί ο χαρακτηρισμός της «Εθνικής Σταρ».
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη γεννήθηκε στις 20 Ιουλίου 1934 στο Μαρούσι Αττικής από τον Ιωάννη Βουγιουκλάκη, δικηγόρο και πρώην Νομάρχη Αρκαδίας και την Αιμιλία Κουμουνδούρου. Μετά από δύο μήνες νοσηλείας, η Αλίκη Βουγιουκλάκη πέθανε στις 23 Ιουλίου 1996, στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, από καρκίνο στο συκώτι (επίσημη αιτία θανάτου ήταν το ηπατικό κώμα, στο οποίο είχε περιπέσει τις τελευταίες ώρες. Ακολούθησε διήμερο λαϊκό προσκύνημα της σορού της στο παρεκκλήσι της Μητρόπολης Αθηνών. Στις 24 Ιουλίου 1996, εψάλη η νεκρώσιμη ακολουθία στον Καθεδρικό Ναό Αθηνών και η ταφή της πραγματοποιήθηκε την επομένη στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών δημοσία δαπάνη, παρουσία πολλών συναδέλφων της και πλήθους κόσμου, που έδωσε στην κηδεία τη μορφή λαϊκού προσκυνήματος.