Τεχνολογία

Τι είναι τα γυαλιά του Facebook και τι καινούριο φέρνουν

Γυαλιά Facebook: Με τη Virtual Reality τεχνολογία καταπιάνεται ο κολοσσός των social media και παρουσιάζει ένα προϊόν που θα συζητηθεί.

Το Facebook ασχολείται με τη Virtual Reality τεχνολογία αν και το κάνει σχετικά αθόρυβα. Τα VR προϊόντα συσπειρώνουν όλο και μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και μια σειρά από κατασκευαστές έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να εξασφαλίσουν εύχρηστα προϊόντα που να προσφέρουν την όσο δυνατόν καλύτερη προσέγγιση της μικτής πραγματικότητας.

Παρά την πρόοδο που έχει σημειωθεί ωστόσο την τελευταία τριετία, ο καταναλωτής έρχεται αντιμέτωπος με ογκώδεις συσκευές, δύσχρηστους σχεδιασμούς και μια κατάσταση που δεν ενσαρκώνει ακριβώς το όραμα της εικονικής πραγματικότητας.

Το Facebook είναι ένας από τους μεγάλους παίκτες που επενδύουν στο VR και εργάζεται ήδη για την επόμενη γενιά της εικονικής (και επαυξημένης) πραγματικότητας, πάντα στο περιθώριο των ειδήσεων.

Τώρα όμως είναι έτοιμο να μας δείξει μια ενδιαφέρουσα άποψη της πρωτότυπης δουλειάς του, που είναι αναμφίβολα προς τη σωστή κατεύθυνση. Το ασίγαστο Τμήμα Έρευνας του Facebook παρουσιάζει πια ένα κομψό και μικρό ζευγάρι VR γυαλιών που μοιάζουν με παραδοσιακά γυαλιά ηλίου, όπως αναφέρει το newsbeast.gr.

Ο πειραματισμός με τις ολογραφικές τεχνολογίες επέτρεψε αυτό το άλμα προς τα εμπρός, καθώς το Facebook ακολουθεί εδώ μια τελείως διαφορετική προσέγγιση στην επικράτεια της μεικτής πραγματικότητας.

Το πρωτότυπο ζευγάρι φορά πολύ λεπτούς φακούς, έχει γωνία θέασης 90 μοιρών και ανάλυση 1600×1200, φέρνοντάς το δηλαδή στην επικράτεια των χαρακτηριστικών των VR headsets που κυκλοφορούν ήδη.

Μιας και μιλάμε όμως για μια τελείως διαφορετική τεχνική προσέγγιση στον χώρο του VR, το Facebook σπεύδει να δηλώσει πως «προς το παρόν η δουλειά μας είναι καθαρά ερευνητική».

Πρόκειται όμως για τα λεπτότερα VR γυαλιά που έχουμε δει ποτέ, κι έτσι η «καθαρά ερευνητική δουλειά» ίσως είναι πολύ κοντά σε μια τελική εκδοχή.

 Σε άλλα νέα του Facebook, έρχεται η καινούρια εμφάνισή του από Σεπτέμβρη που θα είναι υποχρεωτική για όλους.

Το νέο Facebook χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ως ταχύτερο, ευκολότερο στη χρήση και με… κερασάκι στην τούρτα το Dark Mode. Εξάλλου, πολλοί είναι εκείνοι οι χρήστες που έχουν παρατηρήσει ριζικές αλλαγές στη διάταξη, με αρκετό χώρο αριστερά και δεξιά από το News Feed, μεγαλύτερα εικονίδια, τα stories κεντρικά επάνω και νέα menu bar για να μεταβαίνει κανείς σε διάφορες ενότητες του Facebook. Αυτό που περιμένουμε, πάντως, εδώ και μήνες είναι να δούμε dark mode στη mobile εφαρμογή, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως γίνονται δοκιμές σε Android και iOS.