Αυξημένη είναι η κίνηση στους δρόμους της Αττικής λόγω της επιστροφής στην πρωτεύουσα των αδειούχων του Αυγούστου. Ιδιαίτερα, παρατηρείται αναμονή, περίπου ενός τετάρτου, στην Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα, στα διόδια της Ελευσίνας. Ταλαιπωρία για τους οδηγούς και στα διόδια εισόδου της Αττικής Οδού προς Αθήνα στο Ρουπάκι, καθώς τα μισά εκδοτήρια είναι κλειστά με αποτέλεσμα να υφίστανται οι οδηγοί αναμονή μισής ώρας. Για να δείτε την κίνηση live, πατήστε εδώ.
Αυξημένη κίνηση παρατηρείται επίσης και στο λιμάνι του Πειραιά.
Σημειώνεται πως για σήμερα, Κυριακή 23 Αυγούστου, είναι προγραμματισμένο να επιστρέψουν 20 πλοία με πληρότητα 85% (κατά μέσο 1.000 επιβάτες ανά πλοίο). Αντιθέτως, τα πλοία που φεύγουν παρατηρείται πως έχουν λιγότερους επιβάτες. Την ίδια στιγμή, κλιμάκια του ΕΟΔΥ πραγματοποιούν τεστ κορωνοϊού σε αυτούς που επιστρέφουν από περιοχές επιδημιολογικά επιφορτισμένες. Για τους αφιχθέντες, υπάρχει ισχυρή σύσταση, όταν επιστρέψουν να φορούν μάσκα για πολύ καιρό και να παραμείνουν στο σπίτι μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα.
Στην Ελλάδα η μεγαλύτερη μείωση θανάτων από τροχαία από το 2010 μέχρι το 2019
Τη μεγαλύτερη μείωση θανάτων σε οδικά ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, της τάξεως του 44% κατέγραψε η Ελλάδα κατά τη δεκαετία 2010 – 2019, σημειώνοντας σημαντική πρόοδο στην οδική ασφάλεια. Τα θύματα των οδικών ατυχημάτων μειώθηκαν σημαντικά και κατά το πρώτο τετράμηνο φέτος, λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας και των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε μείωση θανάτων στους δρόμους κατά 18% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ για τον μήνα Απρίλιο η μείωση ήταν 58% σε σχέση με πέρυσι, λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων για το Πάσχα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από διαδικτυακή συζήτηση για την οδική ασφάλεια που οργάνωσαν η INTERAMERICAN και η Anytime με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας (ΕΜΠ) για τη βιώσιμη Μετακίνηση. Ωστόσο, παρά την εντυπωσιακή μείωση, κατά το 2019 ο αριθμός των νεκρών στη χώρα μας παρέμεινε σχεδόν σταθερός σε σχέση με το 2018, ενώ στην Ε.Ε. σημειώθηκε μείωση περίπου 3%, με την Ελλάδα να κατατάσσεται στην 21η θέση μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (65 νεκροί ανά εκατομμύριο πληθυσμού), σε σημαντική απόσταση από τον μέσο όρο στην Ε.Ε. (51 νεκροί ανά εκατομμύριο πληθυσμού). Στην εκδήλωση τονίστηκε ότι ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας εξελίσσεται ως ο πλέον καθοριστικός για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.