Η νέα εμφάνιση του Facebook είχε αρχίσει να λανσάρεται σταδιακά εδώ και έναν χρόνο περίπου και πιο συγκεκριμένα, από πέρυσι τον Σεπτέμβριο για ορισμένους χρήστες
Μάλιστα, από τις αρχές Μαΐου επεκτάθηκε με ταχύτερους ρυθμούς σε όλο τον κόσμο, αν και είχε δοθεί σε όλους η δυνατότητα να γυρίσουν στην παλιά εμφάνιση αν το επιθυμούν. Όπως ήταν αναμενόμενο, σύμφωνα και με το techgear, αυτή η επιλογή δεν θα είναι διαθέσιμη για πάντα, μιας και η γνωστή εταιρεία άρχισε να ενημερώνει τους χρήστες πως από τον Σεπτέμβριο θα εφαρμοστεί για όλους η νέα εμφάνιση.
Και αυτό θα συμβεί είτε τους αρέσει είτε όχι. Το νέο Facebook χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ως ταχύτερο, ευκολότερο στη χρήση και με… κερασάκι στην τούρτα το Dark Mode. Εξάλλου, πολλοί είναι εκείνοι οι χρήστες που έχουν παρατηρήσει ριζικές αλλαγές στη διάταξη, με αρκετό χώρο αριστερά και δεξιά από το News Feed, μεγαλύτερα εικονίδια, τα stories κεντρικά επάνω και νέα menu bar για να μεταβαίνει κανείς σε διάφορες ενότητες του Facebook. Αυτό που περιμένουμε, πάντως, εδώ και μήνες είναι να δούμε dark mode στη mobile εφαρμογή, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως γίνονται δοκιμές σε Android και iOS.