Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός άνοιξε την πλατφόρμα του «Panathinaikos TV», της ιδέας με την οποία πλέον ο σύλλογος προχωράει για την κάλυψη των αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας κάνοντας ακόμα ένα βήμα στη σχέση του συλλόγου με την εποχή της τεχνολογίας.
Οι πρώτοι αγώνες θα είναι δωρεάν
Το λογότυπο είναι το «Panathinaikos TV» όπως παρουσιάζεται και στην πλάτη της φανέλας των προπονήσεων και όπως το είχε παρουσιάσει η ομάδα από τα social media προετοιμάζοντας τη λειτουργία της σελίδας. Το δεδομένο και γνωστό είναι πως αύριο (Σάββατο 22 Αυγούστου) θα μεταδώσει δωρεάν στις 18:30 το φιλικό της ομάδας με τη Μαρκό και την Τετάρτη ένα ακόμη τεστ, απέναντι στον ΟΦΗ. Εξάλλου, θα ακολουθήσουν και άλλα φιλικά, αλλά το «φιλέτο» είναι τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας για την Super League, που θα μεταδίδονται συνδρομητικά μέσω διαδικτύου και μέσω της πλατφόρμας της COSMOTE TV (ως πρόσθετη έξτρα χρέωση).
Πώς όμως, οδηγήθηκε ο Παναθηναϊκός σε αυτή την απόφαση;
Το κανάλι του Παναθηναϊκού λοιπόν, είναι ήδη γεγονός, αλλά είναι πολλών απορία το πώς οδηγήθηκε η ομάδα σε αυτή την απόφαση. Πρόκειται για προσωπική απόφαση του Γιάννη Αλαφούζου, ο οποίος δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από την προσφορά της Nova. Το συνδρομητικό κανάλι προσέφερε 5,7 εκατομμύρια ευρώ στο «τριφύλλι», ποσό που κρίθηκε πως δεν αντικατοπτρίζει το brand name του συλλόγου, σύμφωνα με το sport-fm. Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ θεώρησε ως και υποτιμητικό να λαμβάνει ο Ολυμπιακός περίπου τα διπλάσια (11 εκατομμύρια ευρώ) και η ΑΕΚ αρκετά περισσότερα χρήματα (6,5 εκατομμύρια ευρώ), τη στιγμή που οι «πράσινοι» είναι ο δεύτερος σύλλογος σε λαϊκή βάση στη χώρα.
Και σύμφωνα με τη Live Sport, η διοίκηση της ΠΑΕ αξίωνε 7 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που δεν ήταν διατεθειμένη να δώσει η Nova. Για αυτό και αποφάσισε να ενεργοποιήσει το κανάλι του Παναθηναϊκού. Άλλωστε η προεργασία για αυτό είχε γίνει εδώ και μέρες και όλα ήταν έτοιμα. Μάλιστα οι «πράσινοι» έχουν συνεργαστεί με την εταιρεία που σχεδίασε και υλοποίησε το αντίστοιχο κανάλι του ΠΑΟΚ και έτσι διαθέτει εμπειρία και τεχνογνωσία.