Τεχνολογία

Instagram: H μεγάλη αλλαγή που θα σε κάνει να «κολλήσεις» – Πώς θα λειτουργεί

Instagram: Τα τελευταία 2 χρόνια, το Instagram έδειχνε στον χρήστη ένα μήνυμα κάθε φορά που έφτανε στο τέλος των νέων αναρτήσεων, σημειώνοντας πως έχει δει όλες τις αναρτήσεις που έχουν ανέβει στην πλατφόρμα τις τελευταίες δύο μέρες.

Το Instagram φέρνει μια μεγάλη αλλαγή στον λογαριασμό σας, με στόχο να μην «βγαίνετε» ποτέ από το περιβάλλον του κοινωνικού μέσου δικτύωσης.

Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών στο Instagram, τις οποίες και αναμεταδίδουν το CNN και το The Verge, η πλατφόρμα λανσάρει από την Τετάρτη 19 Αυγούστου (αδιευκρίνιστο αν πρόκειται για αλλαγή που θα εφαρμοστεί σε όλο τον κόσμο απευθείας) τις «προτεινόμενες αναρτήσεις» στους χρήστες του.

Τι είναι οι «προτεινόμενες αναρτήσεις» του Instagram

Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε, κάθε φορά που ένας χρήστης του Instagram φτάνει στο τέλος των νέων αναρτήσεων όσων λογαριασμών ακολουθεί, θα μπορεί να συνεχίσει το σκρολάρισμα, καθώς ένας αλγόριθμος θα του προβάλει αναρτήσεις άλλων χρηστών που δεν ακολουθεί. Ως σήμερα, το feed, η σελίδα δηλαδή με τις αναρτήσεις, σέρβιρε στον χρήστη μόνο τις φωτογραφίες λογαριασμών και αγαπημένων hashtag που ακολουθούσε, εκτός φυσικά από τις διαφημίσεις. Τα τελευταία 2 χρόνια, το Instagram έδειχνε στον χρήστη ένα μήνυμα κάθε φορά που έφτανε στο τέλος των νέων αναρτήσεων, σημειώνοντας πως έχει δει όλες τις αναρτήσεις που έχουν ανέβει στην πλατφόρμα τις τελευταίες δύο μέρες.

Με τη νέα επιλογή, παρότι το μήνυμα θα εξακολουθεί να προβάλλεται, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει να σκρολάρει παρακολουθώντας παραμετροποιημένες και προσωποποιημένες αναρτήσεις, ανάλογα με τη συμπεριφορά του στο Instagram.

Περισσότερες εικόνες για κάθε χρήστη του Instagram

Με άλλα λόγια, οι προτεινόμενες αναρτήσεις θα σχετίζονται με το περιεχόμενο που ο χρήστης ακολουθεί ήδη στο Instagram. Αν για παράδειγμα ακολουθεί και αλληλεπιδρά με λογαριασμούς που περιλαμβάνουν εικόνες από το διάστημα, τότε στις προτεινόμενες αναρτήσεις θα του εμφανιστεί πιθανότατα αντίστοιχο περιεχόμενο.

Μιλώντας στο The Verge, ο Τζούλιαν Γκάνμαν, επικεφαλής περιεχομένου στο Instagram, δεν θέλησε να αποκαλύψει σε τι ποσοστό οι χρήστες του μέσου φτάνουν στο τέλος των αναρτήσεων που τους σερβίρει η εφαρμογή καθημερινά.

Αλλαγή πλεύσης για Instagram και Facebook

Σε κάθε περίπτωση, τα αμερικανικά μέσα παρατηρούν στη νέα αυτή υπηρεσία του Instagram μια σημαντική μεταστροφή από την πολιτική που προμόταρε η πλατφόρμα, όπως και το Facebook τα τελευταία δύο χρόνια.

Με αιχμή του δόρατος τον ίδιο τον Μάρκ Ζάκεμπεργκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωναν πως θα προσφέρουν στους χρήστες εργαλεία που θα αποτρέπουν το άσκοπο και ατελείωτο σερφάρισμα. Μια προσπάθεια να διασφαλιστεί η ψυχική και διανοητική υγεία των χρηστών που περνούν ατελείωτες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.