Πένθος για την οικογένεια του Άρη, καθώς έφυγε από τη ζωή ο Γιάννης Ψηφίδης σε ηλικία 75 ετών, προδομένος από την καρδιά του. Ο Γιάννης Ψηφίδης έπαιξε ρόλο στην ΠΑΕ αλλά και στον Ερασιτέχνη, και ήταν ένας από τους εμβληματικούς παράγοντες της ομάδας της Θεσσαλονίκης.
Ο Γιάννης Ψηφίδης διετέλεσε πρόεδρος του ΑΣ από το 2015 μέχρι και το 2019. Το 2013 είχε περάσει και από τον προεδρικό θώκο της ΠΑΕ Άρης, ενώ διετέλεσε επίσης εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη τόσο στο ποδοσφαιρικό όσο και στο μπασκετικό τμήμα.
Η είδηση σόκαρε τον ΑΣ Άρης, που εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον εμβληματικό παράγοντα:
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης
Η οικογένεια του ΑΡΗ από σήμερα έγινε φτωχότερη, καθώς έφυγε από τη ζωή ο Γιάννης Ψηφίδης σε ηλικία 75 ετών, προδομένος από την καρδιά του.
Ο Γιάννης Ψηφίδης είχε διατελέσει –μεταξύ άλλων- πρόεδρος στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ από τον Δεκέμβριο του 2012 έως τον Απρίλιο του 2013, καθώς και Διευθύνων Σύμβουλος το 2014.
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ εκφράζει τη βαθιά οδύνη της για την απώλειά του και εκφράζει τα θερμά και ειλικρινή της συλλυπητήρια στους οικείους του.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει…
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης
«Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για την πολύ μεγάλη απώλεια του πρώην προέδρου του Α.Σ. ΑΡΗΣ, Γιάννη Ψηφίδη. Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του Αρειανού παράγοντα, που προσέφερε στον σύλλογο από διάφορες θέσεις. Μακάρι η αγάπη του για τον ΑΡΗ να αποτελέσει οδηγό για τις επόμενες γενιές. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει….».
Εκτός από το ποδόσφαιρο η άλλη του μεγάλη αγάπη ήταν τα αυτοκίνητα. Στην ιστοσελίδα pressaris.gr βρίσκουμε τι έλεγε ο ίδιος ο Γιάννης Ψηφίδης για το πάθος του για τα γρήγορα αυτοκίνητα.
«Λατρεύω τους αγώνες αυτοκινήτου, ήμουν όμως ένας οδηγός αγώνων που όποτε δεν μπορούσα να αγωνιστώ με δικό μου αυτοκίνητο δεχόμουν με ευχαρίστηση την θέση του συνοδηγού. Έτσι έκατσα στο δεξί μπάκετ μεγάλων ονομάτων της εποχής όπως του Κοψαχείλη, του Πεσματζόγλου, του Σταυριανίδη και του ταλέντου εκείνη την εποχή τότε Καλεμτζάκη. Με τον Γάκη μάλιστα αγωνιστήκαμε το 1972 στο πρώτο ελληνοτουρκικό ράλλυ με εκκίνηση την Κωνσταντινούπολη. Αναμφίβολα όλες αυτές οι μοναδικές εμπειρίες με βοήθησαν προσωπικά ώστε να γίνω καλύτερος ως οδηγός αγώνων αυτοκινήτου».