Τι και αν έβγαλε καινούργιο άλμπουμ με δεκαέξι τραγούδια η Τέιλορ Σουίφτ; Το ανεπίσημο remix του σιγκλ της, «Love Story», από το μακρινό 2008, έχει… ρίξει το TikTok, με πάνω από ένα εκατομμύριο βίντεο μέσα σε μία εβδομάδα!
H απόλυτη επιτυχία στο TikTok
Τη μία εβδομάδα βγάζει δίσκο και την επομένη γνωρίζει την απόλυτη επιτυχία στο TikTok με ένα τραγούδι από τα παλιά με τους χρήστες της εφαρμογής να έχουν «κολλήσει» με το remix του «Love Story», το οποίο ανεπισήμως έκανε ο 22χρονος παραγωγός Disco Lines. Το έκανε πριν έναν χρόνο, αλλά δεν μπορεί να κερδίσει τίποτα από αυτό καθώς δεν έχει επισήμως έγκριση από τον κάτοχο των δικαιωμάτων του τραγουδιού, οπότε το ανέβασε στο εναλλακτικό SoundCloud του.
Πώς ξεκίνησαν όλα και «ανέβηκε» το παλιό της τραγούδι;
Το remix περιέσωσε ο χρήστης του TikTok, EthanIsHung. Ανέβασε το πρώτο του βίντεο «Love Story». Το πρότζεκτ ανύψωσε σε υψηλότερα επίπεδα ο χρήστης Pokemonmasterzo, ο οποίος είχε την ιδέα να βάλει το κινητό του πάνω σε μια σανίδα σκέιτμπορντ και να την «εκτοξεύσει» ακριβώς τη στιγμή που το τραγούδι φτάνει στην κορύφωσή του. Την πρώτη μέρα μετά το κλιπ του Pokemonmasterzo, 1.000 χρήστες του TikTok εμπνεύστηκαν για να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο.
Η ομάδα Disco Lines, σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ, αποτελείται από τον 22χρονο παραγωγό και τον μάνατζερ του, τον Θίο Φέλντμαν της εταιρεία Bear & Owl. Και ζήτησε τη συνδρομή του Τιμ Κόλινς, που έχει μια εταιρεία μάρκετιγκ έχοντας κάνει εκατοντάδες καμπάνιες στο TikTok για μια σειρά δισκογραφικών εταιρειών στο ενεργητικό του. Μετά από τις συμβουλές του, ο Φέλντμαν και η Bear & Owl εστίασαν σε αυτούς που ο Κόλινς αποκαλεί «μικροδημιουργούς» στο TikTok, ενθουσιώδεις χρήστες με λίγες χιλιάδες followers ο καθένας. Και αυτοί ξεκίνησαν μια… χιονοστιβάδα.
https://www.youtube.com/watch?v=hEuuzF6I8gs
Επί τρεις ημέρες, εμφανίζονταν στο TikTok 2.000 βίντεο «Love Story» την ημέρα. Μετά, εκτοξεύθηκαν σε 10.000 βίντεο την ημέρα. Την περασμένη Τρίτη, το remix εμφανίστηκε σε πάνω από 250.000 βίντεο. Την Πέμπτη, ο συνολικός αριθμός είχε ανέβει σε πάνω από ένα εκατομμύριο βίντεο, σε διάστημα λιγότερο της μιας εβδομάδας!