Τεχνολογία

Sony: Περισσότερα PlayStation λόγω πανδημίας

Sony: «Άνοιξαν» οι δουλειές της εταιρίας καθώς διπλασιάζει την παραγωγή της σε PlayStation 5, μιας και το λοκντάουν λόγω πανδημίας αύξησε τη ζήτηση.

Η πανδημία και το λοκντάουν που αυτή έφερε μπορεί να σήμανε επιτάχυνση και βάθεμα της οικονομικής κρίσης παγκόσμια, μπορεί να οδήγησε ή να οδηγήσει σε καταστροφή μια σειρά από εταιρίες, ωστόσο δεν λειτούργησε το ίδιο αρνητικά για όλους. Σίγουρα η αγορά των PlayStation όχι μόνο δεν πτοήθηκε αλλά μάλλον προς την δόξα τραβά.

Η εταιρία Sony σύμφωνα με αναφορές των δικτύων Bloomberg και Nikkei που δημοσιεύει η naftemporiki.gr φέρεται να σχεδιάζει την παραγωγή διπλάσιου αριθμού PlayStation 5 εντός του 2020, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό της.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία αντί να προχωρήσει στην παραγωγή πέντε ή έξι τεμαχίων της νέας της παιχνιδοκονσόλας θα κατασκευάσει έως και εννέα ή δέκα εκατομμύρια τεμάχια, σύμφωνα με την Nikkei ή το Bloomberg, αντίστοιχα. Αιτία της μαζικής αύξησης της παραγωγής, σύμφωνα και με τα δύο δημοσιεύματα, είναι η αυξημένες ανάγκες οικιακής ψυχαγωγίας που δημιουργεί η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

Με δεδομένο ότι το επίσημο λανσάρισμα της νέας κονσόλας PlayStation 5 τοποθετείται για την «εορταστική περίοδο του 2020», δηλαδή για το τέλος του τρέχοντος έτους, γίνεται αντιληπτή η μαζική αύξηση της παραγωγής. Ενδεικτικά, η κονσόλα PlayStation 4 είχε λανσαριστεί τον Νοέμβριο του 2013 και η Sony είχε πουλήσει μέχρι το τέλος εκείνου του έτους 4,2 εκατομμύρια τεμάχια.

Δεν πρόκειται για την μοναδική εταιρία που προχωράει σε τέτοια ανοίγματα

Πάντως η Sony δεν είναι η μόνη εταιρεία που σκέφτεται με την συγκεκριμένη λογική: η ιαπωνική εφημερίδα Nikkei αναφέρει επίσης ότι η Facebook θα προχωρήσει σε αύξηση της παραγωγής της μάσκας εικονικής πραγματικότητας Oculus VR, για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Στόχος της Facebook είναι η παράδοση δύο εκατομμυρίων σετ έως το τέλος του 2020, δηλαδή μία αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με τα σετ που παραδόθηκαν κατά την διάρκεια του 2019.

Η πανδημία έδωσε ώθηση στα προϊόντα ηλεκτρονικής οικιακής ψυχαγωγίας

Γενικά, η πανδημία έδωσε σημαντική ώθηση στην ανάγκη για προϊόντα ηλεκτρονικής οικιακής ψυχαγωγίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι η επίσης ιαπωνική Nintendo φέρεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες να καλύψει την αυξημένη ζήτηση σε συσκευές Switch.

Επιπλέον, η αύξηση της παραγωγής (που σχεδόν αποκλειστικά γίνεται σε εργοστάσια της Κίνας) θα φέρει μοιραία και αυξημένες απαιτήσεις θαλάσσιας μεταφοράς. Με δεδομένο αυτό η Sony προσανατολίζεται να δοκιμάσει και τις μαζικές αεροπορικές μεταφορές σε μια εποχή που ακριβώς λόγω κορωνοϊού το σύνολο των αεροπορικών εταιρειών αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.