Ο χώρος της μόδας είναι ένας κατεξοχήν χώρος στερεοτύπων. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα μοντέλα που πρέπει να τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές ύψους, βάρους, εμφάνισης κλπ. Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία της μόδα έχει δεχτεί σκληρή κριτική ακριβώς για αυτά τα στερεότυπα που προωθεί και την επίδραση που έχουν σε εκατομμύρια νεαρά κορίτσια σε όλον τον κόσμο.
Έτσι πολλοί οίκοι μόδας αναγκάστηκαν να υιοθετήσουν μοντέλα «διαφορετικά», πιο κοντά στην εικόνα των καθημερινών ανθρώπων. Η Gucci αυτή τη φορά διάλεξε για διαφημιστική της καμπάνια ένα μοντέλο τελείως διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει θέλοντας να περάσει ένα μήνυμα ενάντια στις προκαταλήψεις. Η Ellie Goldstein είναι το μοντέλο που επιλέχθηκε από τη Gucci για να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια Gucci Beauty και να διαφημίσει τη νέα μασκαρα L’ Obscur που παρουσιάζεται από το Vogue Italia. Ποια είναι η Ellie; Η δεκαοκτάχρονη από το Essex της Αγγλίας, έχει σύνδρομο Down, σπουδάζει Performing Arts και ταυτόχρονα εργάζεται σαν μοντέλο.
«Οι εικόνες δεν αποπνέουν μόνο αισθητική, αλλά έχουν επίσης κοινωνική έκφραση και πολιτική αναγκαιότητα»
Μάλιστα, αυτή η συνεργασία προέκυψε ως αποτέλεσμα ενός Instagram project, του Photo Vogue Festival, πάνω στο οποίο δουλεύει η Gucci Beauty μαζί με την ιταλική Vogue. Το συγκεκριμένο project, σύμφωνα με το Cnn.gr, ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2019 για να δημιουργήσει χώρο για διαλόγους και αλληλεπιδράσεις στον τομέα της φωτογραφίας και με την πεποίθηση ότι οι εικόνες δεν αποπνέουν μόνο αισθητική, αλλά έχουν επίσης κοινωνική έκφραση και πολιτική αναγκαιότητα. Το αποτέλεσμα, λοιπόν, αυτού του εγχειρήματος φαίνεται τώρα στη νέα καμπάνια Gucci Beauty για τη «Mascara L’ Obscur».
«Σχεδίασα την L’ Obscur mascara για ένα αυθεντικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί το μακιγιάζ για να διηγηθεί την ιστορία της ελευθερίας του, κατά κάποιον τρόπο», δηλώνει ο Creative Director του Οίκου Gucci, Alessandro Michele. «Θέλουμε κι άλλες τέτοιες καμπάνιες», «είναι πανέμορφο», «το λατρεύουμε», είναι μερικά από τα σχόλια που έχουν κατακλύσει την φωτογραφία της καμπάνιας με την Ellie.
Το 18χρονο μοντέλο αγαπάει το διάβασμα, το θέατρο, το χορό και γενικότερα να βρίσκεται στη σκηνή. Η Goldstein έχει συνάψει σύμβαση με μια ειδική εταιρεία ταλέντων, το πρακτορείο Zebedee Management, που έχει δεσμευτεί να προωθήσει άτομα που μέχρι στιγμής έχουν αποκλειστεί από τα Μέσα Ενημέρωσης. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της καμπάνιας, έτσι και η Ellie φωτογραφήθηκε για την Gucci Beauty από τον Βρετανό φωτογράφο, David PH Hyde, ενώ το μακιγιάζ επιμελήθηκε η make up artist, Bryanna Angel. Αυτή δεν είναι η πρώτη διαφήμιση υψηλού προφίλ της δεκαοκτάχρονης φοιτήτριας, που έχει ήδη εμφανιστεί σε καμπάνιες για τη Nike και τη Vodafone.