Στο MasterChef θέλει να στείλει ο Αλέξης Τσίπρας τον Στέλιο Πέτσα μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας με τα ποσά που πήραν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την ενημερωτική καμπάνια κατά του κορωνοϊού «Μένουμε σπίτι». Ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ με μια ανάρτηση στο Twitter επιτίθεται κατά της κυβέρνησης, την κατηγορεί για «μαγείρεμα» της λίστας και αξιοποιεί το γνωστό τηλεπαιχνίδι μαγειρικής για να ρίξει τα βέλη του κατά του κυβερνητικού εκπροσώπου.
Δείτε την ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα στο Twitter
Ο κ. Τσίπρας στην ανάρτησή του αναφέρει: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη λίστα Πέτσα αποδεικνύει πως είναι άριστη στο μαγείρεμα». Επίσης, συνοδεύει και την ανάρτηση αυτή με μια φωτογραφία με μια κατσαρόλα και αναφέρει: «Σήμερα, τρεις μήνες μετά το αίτημα να δημοσιευτεί η λίστα με τα ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν τα 20 εκατομμύρια η κυβέρνηση της ΝΔ απέδειξε ότι ο εκπρόσωπός της έχει μια θέση στο επόμενο Master Chef».
Τη λίστα των ΜΜΕ που δόθηκε στη δημοσιότητα μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Η δήλωση του Στέλιου Πέτσα
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε για τη δημοσιοποίηση της λίστας: «Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές. Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές.
Διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν. Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης. Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο υπουργείο Οικονομικών».