Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστας Καραμανλής, μίλησε στο Mega για το ζήτημα των αποκαλύψεων ότι ο Χρήστος Καλογρίτσας, υποψήφιος για την αγορά τηλεοπτικής άδειας το 2016 και συνδεδεμένος με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έλαβε για λογαριασμό της εταιρείας «Τοξότης», τρία εκατομμύρια ευρώ από εταιρεία του εξωτερικού για εικονική σύμβαση, υπό την εποπτεία και τον συντονισμό του Μεγάρου Μαξίμου και του κ. Νίκου Παππά.
«Βλέπουμε στοιχεία συντριπτικά για αυτήν την υπόθεση. Βλέπουμε ότι λειτουργούσαν εξωθεσμικά κέντρα την περίοδο των προηγούμενων πέντε ετών και μια παράλληλη δομή εξουσίας. Οι ίδιοι άνθρωποι που βρίσκονταν κοντά στο τότε κυβερνών κόμμα έρχονται και κάνουν καταγγελίες. Ο κ. Καλογρίτσας ήταν ένας εργολάβος ο οποίος ξαφνικά βρέθηκε με πολλά έργα και τεράστιο δανεισμό και στη συνέχεια βρέθηκε να τον έχουν πετάξει σαν μια «στιμμένη λεμονόκουπα». Καλό είναι ο κ. Τσίπρας να πάρει μια ξεκάθαρη θέση και να διαχωρίσει τη θέση του από αυτές τις πρακτικές. Χρειάζεται πολιτική γενναιότητα από την πλευρά του κ. Τσίπρα» είπε ο κ. Καραμανλής.
Για τα ΜΜΜ
Για την ανανέωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι η Αθήνα δεν είχε προμηθευθεί κανένα νέο λεωφορείο από το 2009 και μετά, ενώ παράλληλα τόνισε ότι πέρυσι τέτοια εποχή το 1/3 των συρμών του Μετρό ήταν εκτός λειτουργίας. «Αν και δεν κρατάμε μαγικά ραβδάκια, μέσα σε ένα χρόνο έχει γίνει συστηματική δουλειά τόσο στο Μετρό όσο και στα λεωφορεία», είπε. Παράλληλα αναφέρθηκε στον σχεδιασμό για την ανανέωση του στόλου λεωφορείων και είπε πως στη Θεσσαλονίκη αναμένεται στο τέλος του 2020 να υπάρχουν τόσα λεωφορεία όσα υπήρχαν το 2014, ενώ κατόπιν διαγωνισμού, «σταδιακά από τον Σεπτέμβριο θα πάρουμε τουλάχιστον 1.000 λεωφορεία για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη».
Η πλειονότητα των νέων λεωφορείων θα αφορά την Αθήνα, αφού την επόμενη τριετία αναμένεται να αποσυρθούν λόγω ηλικίας 700 λεωφορεία από την κυκλοφορία στην Αθήνα. Τα πρώτα από τα νέα λεωφορεία θα είναι καθαρά ντιζελοκίνητα και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν ηλεκτροκίνητα.
Για το Τραμ
Σχετικά με το Τραμ υπογράμμισε πως σε δύο μήνες θα αποκατασταθούν τα δρομολόγια προς το Σύνταγμα καθώς επιλύεται το πρόβλημα καθίζησης που είχε παρουσιαστεί. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει σκέψη κατάργησης του Τραμ, υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής, ενώ για την τιμολογιακή πολιτική, δήλωσε πως στόχος είναι να μην αυξηθεί αργότερα το εισιτήριο στα λεωφορεία.