Ελλάδα

Τροχαίο στη Νάουσα: Νεκρός 33χρονος οδηγός μοτοσικλέτας

Τροχαίο στη Νάουσα: Η δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο 33χρονος, εξετράπη από την πορεία της με αποτέλεσμα o άνδρας να τραυματιστεί θανάσιμα.

Σοκαρισμένη  είναι η τοπική κοινωνία της Νάουσας από ένα ακόμη θανατηφόρο τροχαίο. Ειδικότερα, τα ξημερώματα της Κυριακής 5 Ιουλίου ένας 33χρονος οδηγός μοτοσικλέτας άφησε την τελευταία του πνοή σε δρόμο της Νάουσας. Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:40, με αποτέλεσμα ο νεαρός άνδρας να χάσει τη ζωή του. Συγκεκριμένα η δίκυκλη μοτοσικλέτα εξετράπη από την πορεία της κάτω υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, ενώ για το θλιβερό συμβάν το Αστυνομικό Τμήμα Νάουσας διενεργεί προανάκριση για να εντοπίσει τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

Η Ελλάδα είναι μία από τις πέντε ευρωπαϊκές χώρες που μείωσαν τον αριθμό των θανάτων στους δρόμους από το 2010.

Η χώρα μας μαζί με τα κράτη της Βαλτικής και την Πορτογαλία, σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις στην ΕΕ, σύμφωνα με έκθεση σχετικά με την πρόοδο που σημειώθηκε στη μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στην Ευρώπη από το 2010, η οποία δημοσιεύθηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό μέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς». Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο στη Μάλτα, στην Ολλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν υψηλότερος το 2019, από ότι το 2010. Από την άλλη, η ΕΕ είναι κοντά στο να χάσει το στοίχημα της μείωσης κατά 50% του αριθμού των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα για το 2020. Όμως η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού τους προηγούμενους μήνες στην Ευρώπη, μείωσε σημαντικά τα δυστυχήματα ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας και του εγκλεισμού στο σπίτι με αποτέλεσμα στο τέλος του 2020 ο στόχος να μπορεί να είναι υλοποιήσιμος.

Η νέα ανάλυση δείχνει, επίσης, ότι δύο από τους παραδοσιακούς ηγέτες της Ευρώπης σχετικά με την οδική ασφάλεια, η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παραμένουν σχετικά ασφαλείς όσον αφορά στην οδική θνησιμότητα, είχαν περισσότερους θανάτους στους δρόμους το 2019 από ό,τι το 2010. Η Γαλλία, η Σουηδία και η Γερμανία έχουν επίσης παρουσιάσει απογοητευτική εικόνα τα τελευταία εννέα χρόνια με μόνο μικρές μειώσεις στον αριθμό των θανάτων. Η Βουλγαρία και η Ρουμανία παραμένουν οι χώρες με τις χειρότερες επιδόσεις της Ευρώπης από την άποψη των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους και έχουν σημειώσει μειώσεις κάτω του μέσου όρου τα τελευταία χρόνια.