Ο Κορωνοϊός επηρέασε την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων. Φυσικά ο Παγκόσμιος Αθλητισμός δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος. Όλες οι αθλητικές δραστηριότητες σταμάτησαν. Το ίδιο ίσχυε και για την Formula 1. Η FIA εξάντλησε τα περιθώρια για να ξεκινήσει κανονικά η σεζόν, αλλά λίγες μέρες πριν το Grand Prix της Αυστραλίας η ομάδα της McLaren είχε ένα κρούσμα και ενημέρωσε ότι δεν θα κατέβει στον αγώνα υπό αυτές τις συνθήκες. Υπό το φόβο ενός φιάσκου η FIA πήρε την απόφαση να ακυρώσει τον αγώνα.
Το ίδιο έγινε και με τα επόμενα Grand Prix. Χρειάστηκε να περάσουν περίπου τρεις μήνες για να ανακοινωθεί το νέο ανανεωμένο καλεντάρι. Αυτό περιλαμβάνει για αρχή 8 αγώνες στην Ευρώπη και αναμένονται περισσότερες ανακοινώσεις. Αυτοί οι μήνες απραξίας είχαν αρκετή ειδησεογραφία. Αρχικά οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς μετατέθηκαν για το 2022 καθώς οι ομάδες έχουν μεγάλες απώλειες εσόδων. Παράλληλα, υπήρξε ένα ντόμινο εξελίξεων μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Σεμπάστιαν Φέτελ από την Ferarri στο τέλος του 2020. Η Formula 1 επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα της Αυστρίας και το Pagenews.gr σας παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται για τις ομάδες και τους οδηγούς της φετινής, ιδιαίτερης, σεζόν.
Mercendes
Η μόνιμη πρωταθλήτρια της υβριδικής εποχής είναι έτοιμη να ξεκινήσει άλλη μια σεζόν όντας το μεγάλο φαβορί για τους δυο τίτλους. Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει όσο τίποτα τον τίτλο για να φτάσει τον Μίκαελ Σουμάχερ στις 7 κατακτήσεις. Από την άλλη πλευρά ο Βάλτερι Μπότας μπορεί να δηλώνει ότι φέτος θέλει να διεκδικήσει τον τίτλο, αλλά δύσκολα θα μπορέσει να συναγωνιστεί τον ομόσταβλο του. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δυο συμβόλαια των οδηγών ολοκληρώνονται στο τέλος της σεζόν. Για τον Χάμιλτον υπάρχει η αίσθηση ότι στο τέλος θα ανανεώσει, ενώ αντίθετα ο Φινλανδός είναι στο αέρα. Βέβαια είναι καλός team player και δεν αποκλείεται να παραμείνει.
Ferrari
Μιλάμε για το μεγαλύτερο και ιστορικότερο όνομα στο άθλημα. Μια ομάδα που τα τελευταία χρόνια μοιάζει με κοιμισμένο γίγαντα. Το τελευταίο πρωτάθλημα που κατέκτησε η ομάδα ήταν με τον Κίμι Ραϊκόνεν. Από τότε μερικοί από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών όπως οι Αλόνσο και Φέτελ δεν κατάφεραν να φέρουν τη χαρά στην Ιταλική ομάδα. Μάλιστα, ο Γερμανός θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν αφήνοντας τη θέση του πρώτου οδηγού στον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μοναγέσκος κέρδισε τη μάχη με τον tema mate του και στην Scuderia πιστεύουν πως είναι ο εκλεκτός για να ρίξει τον Χάμιλτον από την κορυφή. Πάντως αυτό δύσκολα θα γίνει τη φετινή χρονιά καθώς η Ferrari αναμένεται να είναι πίσω και από την Red Bull.
Red Bull
Η σεζόν θα ξεκινήσει με την Αυστριακή ομάδα να παίζει στην έδρα της. Ο πρώτος χρόνος συνεργασίας με την Honda άφησε θετικά μηνύματα και οι άνθρωποι της ομάδας δηλώνουν έτοιμοι να διεκδικήσουν ξανά την κορυφή. Μπροστάρης σε αυτή την προσπάθεια θα είναι ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα και παρά το νεαρό της ηλικίας του έχει αρκετή εμπειρία. Πεισματάρης, γρήγορος και προσηλωμένος στον στόχο του να γίνει το νούμερο ένα. Ο αλλος “ταύρος” ακούει στο όνομα Αλεξάντερ Άλμπον. Μπορεί να βρίσκεται από πέρσι στην ομάδα, αλλά είναι φέτος ξεκινάει από την αρχή καθώς πέρσι τέτοια εποχή ήταν οδηγός της Toro Rosso.
McLaren
Best of the rest. Η Βρετανική ιστορική ομάδα άφησε πίσω της τα δύσκολα χρόνια με την Honda κατακτώντας την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οι άνθρωποι της McLaren πιστεύουν ότι έχει ήδη γίνει ένα βήμα για να επιστρέψει η ομάδα στην κορυφή. Σε αυτό αναμένεται να βοηθήσει η επιστροφή στην οικογένεια της Mercedes. Το όνομα McLaren Mercedes γεννάει όμορφες μνήμες, αλλά οι φίλοι της ομάδας θα πρέπει να κάνουν υπομονή ένα χρόνο ακόμα. Η Renault θα είναι και φέτος προμηθευτής για την Βρετανική ομάδα. Ο Κάρλος Σάινθ θα τρέξει για τελευταία σεζόν με την McLaren καθώς από του χρόνου θα πάρει τη θέση του Φέτελ στην Ferarri. Μαζί του ο μικρός…joker Λάντο Νόρις μετά από μια εξαιρετική rookie χρονιά είναι έτοιμος να δείξει ακόμα περισσότερα.
Renault
Η Γαλλική ομάδα έχει γράψει τη δική της ιστορία στο χώρο. Σαν εργοστασιακή ομάδα, αλλά και σαν προμηθευτής κινητήρων έχει κατακτήσει πολλά πρωταθλήματα. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια προσπαθεί χωρίς επιτυχία να επανέλθει στις πρώτες θέσεις. Πέρσι έχασε την τέταρτη θέση από την McLaren που χρησιμοποιούσε κινητήρα της κάτι που δηλώνει πολλά. Παράλληλα, το πρότζεκτ δεν έπεισε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να μείνει πιστός στο πλάνο. Ο Αυστραλός βλέπει ότι δεν θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός και επέλεξε να πάει στην McLaren στη θέση του Σάινθ για το 2021. Στο πλευρό του θα βρεθεί ο Γάλλος Εστεμπαν Όκον. Ένας Γάλλος σε Γαλλική ομάδα θα μπορούσε να είναι ένα καλό πρότζεκτ για την ομάδα. Είχε δείξει κάποια καλά στοιχεία στην Force India, αλλά πέρσι είχε μείνει εκτός δράσης.
Toro Rosso (Alpha Tauri)
Το μικρό αδερφάκι της Red Bull πλέον ονομάζεται Alpha Tauri. Η ομάδα που εδρεύει στην Ιταλία την περυσινή σεζόν είχε τα πάνω και τα κάτω της ωστόσο η δεύτερη θέση στο Grand Prix της Βραζιλίας ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα μετά την νίκη του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Ιταλία. Πίσω από το τιμόνι της ομάδας θα βρεθούν οι Πιέρ Γκάσλι και Ντάνι Κβιάτ. Αμφότεροι είχαν πάρει προαγωγή στην Red Bull, αλλά υποβιβάστηκαν με τις εμφανίσεις τους. Σίγουρα θέλουν να δώσουν απαντήσεις στη νέα σεζόν.
Alpha Romeo Sauber
Ουσιαστικά αποτελεί τη δεύτερη ομάδα της Ferarri. Η περσινή σεζόν δεν ήταν ιδανική. Φέτος οι άνθρωποι της ομάδας τονίζουν ότι είναι αισιόδοξοι, αλλά δύσκολα θα γίνει κάποια υπέρβαση. Το οδηγικό δίδυμο παραμένει το ίδιο με πέρσι. Ο Κίμι Ράικονεν θα ηγηθεί της ομάδας σε μια σεζόν που μπορεί να είναι και η τελευταία του στην Forumla 1. Από την άλλη πλευρά ο Αντόνιο Τζιοβανάνζι ανήκει στην Ferarri και είδε την ομάδα να προτιμάει έναν τρίτο οδηγό. Σίγουρα είναι μια κομβική σεζόν για τον Ιταλό.
Haas
Πριν από τρία χρόνια ήταν η ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος. Ωστόσο πέρσι δεν κατάφερε να ξεχωρίσει. Όποτε έγινε αυτό ήταν γιατί οι οδηγοί της προκάλεσαν κάποιο ατύχημα. Οι άνθρωποι της ομάδας ξεκαθάρισαν ότι η φετινή χρονιά θα είναι κομβική για το μέλλον της στο άθλημα. Αν γίνει άλλη μια χρονιά με την Haas στις τελευταίες θέσεις τότε θα δούμε την Αμερικανική ομάδα να κουνάει μαντίλι. Κέβιν Μάγκνουσεν και Ρομάν Γκροζιάν θα οδηγήσουν και πάλι τα μονοθέσια της ομάδας.
Williams
Μια από τις ιστορικότερες ομάδες στο grid παραμένει κολλημένη στον πάτο. Τα προβλήματα δεν έχουν τέλος για την ομάδα που λίγο πριν την έναρξη της σεζόν έχασε τον βασικό της χορηγό. Αυτό οδήγησε την οικογένεια Williams να εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει τις μετοχές της ομάδας. Οι άνθρωπο της Βρετανικής εταιρίας ελπίζουν ότι δεν θα έχουν άλλη μια καταστροφική σεζόν. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο υπερταλαντούχος Τζορτζ Ράσελ και ο Rookie Νικολάς Λατίφι.