Lifestyle

Κάιλι Τζένερ: Στα δικαστήρια η εταιρεία των καλλυντικών της

Κάιλι Τζένερ: Η έκρηξη της εταιρείας στον χώρο της ομορφιάς φαίνεται πως οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα εμπορικά μυστικά άλλης επιχείρησης.

Η εταιρεία της Κάιλι Τζένερ φέρεται να οδηγείται στα δικαστήρια για να προστατευτεί η… μυστική φόρμουλα των καλλυντικών της.

Η εταιρεία της Κάιλι μηνύθηκε από τη Seed Beauty, την εταιρεία με την οποία συνεργάστηκε από το 2016 για την παραγωγή της αποκλειστικής φόρμουλας των προϊόντων της. Η εταιρεία που κινείται εναντίον της τηλεπερσόνας, ισχυρίζεται ότι με τη συμφωνία συνεργασίας που έχει υπογράψει η Κάιλι με τον όμιλο ομορφιάς Coty κινδυνεύουν να διαρρεύσουν τα μυστικά της Seed.

Γιατί έγινε μήνυση εναντίον της εταιρείας της;

Στα έγγραφα που επικαλείται το TMZ, η Seed λέει ότι παρείχαν την πολύτιμη συνταγή τους για την επιτυχία της σειράς μακιγιάζ στην Κάιλι και τους συνεργάτες της, εδώ και χρόνια, βάσει της οποίας, όπως ισχυρίζεται, εκτοξεύθηκε (έστω και για λίγο) στη λίστα των δισεκατομμυριούχων. Η έκρηξη της εταιρείας στον χώρο της ομορφιάς, σύμφωνα με ό,τι ισχυρίζεται η Seed, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα εμπορικά… μυστικά της.

Αλλά τώρα, σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ, υποστηρίζει ότι κινδυνεύουν να διαρρεύσουν στην Coty… που είναι ανταγωνίστρια της. Όπως είναι ήδη γνωστό η Κάιλι πώλησε πρόσφατα το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρείας της στην Coty έναντι 600 εκατομμυρίων δολαρίων, με αποτέλεσμα η γνωστή επιχειρηματίας που είναι μια από τις πιο γνωστές και αισθησιακές Αμερικανίδες τηλεοπτικές προσωπικότητες, να έχει πρόβλημα σοβαρό.

Το 2015 ξεκίνησε τη δική της συλλογή με καλλυντικά

Αν και είναι περισσότερο γνωστή για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στο οικογενειακό ριάλιτι σόου «Keeping Up With The Kardashians», κέρδισε πολλά και από την εταιρεία καλλυντικών της Kylie Cosmetics και τη δυναμική της παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, το 2012, συνεργάστηκε με την εταιρεία ρούχων PacSun μαζί με την αδερφή της, Κένταλ Τζένερ με την οποία δημιούργησαν τη δική τους συλλογή ρούχων, με το όνομα «Kendall & Kylie».

Το 2015 λοιπόν, ξεκίνησε τη δική της συλλογή με καλλυντικά, με την επωνυμία Kylie Cosmetics.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το 2014 και 2015, το περιοδικό Time να συμπεριλάβει τις αδερφές Τζένερ στη λίστα με τους «Εφήβους με τη Μεγαλύτερη Επιρροή», για τη σημαντική επιρροή που προβάλλουν ανάμεσα στους έφηβους μέσω των ΜΜΕ και των κοινωνικών δικτύων. Το 2016, με πάνω από 95 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έγινε μια από τις 10 κορυφαίες διάσημες προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.