Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, που δεν είναι site αλλά προσωπικό blog, δημιουργήθηκε το Μάιο, είχε όλες κι όλες δύο αναρτήσεις, που και οι δύο αναφέρονταν στην απόφαση της κυβέρνησης να κάνει διαφημιστική καμπάνια. Όταν μάλιστα εντοπίστηκε, άρχισε να ανεβάζει ειδήσεις παλαιότερες από τον χρόνο έναρξης λειτουργίας της ιστοσελίδας. Η υπόθεση είναι απλώς γελοία. Ο υπεύθυνος της διανομής της καμπάνιας όταν ρωτήθηκε δήλωσε άγνοια, δηλαδή δεν ήξερε πώς μοίραζε το χρήμα που του διέθεσε η κυβέρνηση.
Δεν έχει σημασία το όνομα του παραγωγού, ούτε ποια είναι η ιστοσελίδα και γι αυτό δεν την αναφέρω. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ, που είναι χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων πήγαν σε μία ανύπαρκτη ιστοσελίδα, που δεν έχει έξοδα, δεν έχει εργαζόμενους, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Η κυβέρνηση δημοσιοποίησε έναν κατάλογο με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα και δείχνει ότι εκτός από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχουν χρηματοδοτηθεί και άλλες απίθανες και αμφίβολης αναγνωσιμότητας ιστοσελίδες. Το ζητούμενο εiναι πόσα χρήματα πήρε κάθε ΜΜΕ, με ποια κριτήρια και γιατί κάποια ΜΜΕ αποκλείστηκαν. Γι αυτά η κυβέρνηση δεν απαντά.
Άρα, ο καθένας μπορεί να συμπεράνει ότι η κυβέρνηση μοίρασε περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ με βασικό κριτήριο να είναι φίλοι της ή να μην της κάνουν κριτική στην παρούσα φάση ή στο μέλλον. Είναι βαθιά ανήθικο και φυσικά αντιδημοκρατικό. Τα χρήματα που μοιράζουν οι υπουργοί δεν είναι δικά τους χρήματα είναι χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, και γι αυτό θα έπρεπε να είναι διπλά προσεκτικοί και να μπορούν να εξηγήσουν μέχρι το τελευταίο ευρώ.
Εγείρονται όμως δύο ακόμη σημαντικά ζητήματα. Το πρώτο είναι με ποια κριτήρια μία ιδιωτική εταιρεία μοιράζει χρήμα στα ΜΜΕ; Το κράτος δίνει χρήματα σε έναν ιδιώτη και εκείνος τα κάνει ότι θέλει δίχως να δίνει λόγο σε κανέναν;
Το επόμενο ζήτημα έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό σε μία δύσκολη αγορά, γιατί η κρατική στην πραγματικότητα διαφήμιση είναι ενίσχυση από την κυβέρνηση ορισμένων Μέσων Ενημέρωσης, που είναι όμως και επιχειρήσεις, σε βάρος άλλων. Εν τέλει εκείνοι οι οποίοι ομνύουν στην λειτουργία της ελεύθερης αγοράς χρησιμοποιούν κρατικό χρήμα για να νοθεύουν τον ανταγωνισμό.
Η κυβέρνηση η οποία είναι ισχυρή και προηγείται στις δημοσκοπήσεις έναντι μιας παραζαλισμένης αντιπολίτευσης και μιας αδιάφορης κοινής γνώμης, νιώθει ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν, παραβιάζοντας κατά το δοκούν τους όρους του πολιτικού παιχνιδιού και της οικονομικής δραστηριότητας. Η εξουσία διαφθείρει, αλλά η αλαζονεία είναι κακός σύμβουλος…
ΥΓ. Είναι ντροπή για τα ΜΜΕ που δεν θέτουν τα ερωτήματα για το πώς διανέμεται το χρήμα της καμπάνιας. Μοιάζουν με παρέα λύκων που αφού εξασφάλισαν την γενναία μερίδα τους από το δημόσιο χρήμα τηρούν αιδήμονα σιωπή…Η ιστοσελίδα πρώην τηλεοπτικού παραγωγού που δεν έχει σχέση με την δημοσιογραφία πήρε διαφήμιση από την καμπάνια “Μένουμε ασφαλείς”.