Πολιτική

Χαρδαλιάς Αμβρόσιος: «Μάθαμε να αγαπάμε, όχι να μισούμε»

Χαρδαλιάς Αμβρόσιος: Απάντηση στον αφορισμό του από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο έστειλε ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Χαρδαλιάς Αμβρόσιος: Σε απάντηση προς τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο που σήμερα αφόρισε τον ίδιο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νίκη Κεραμέως προχώρησε ο Νίκος Χαρδαλιάς. Μάλιστα, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας επισυνάπτει και την ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου στην απάντηση του.

Ο κ. Χαρδαλιάς σημείωσε σε ανάρτησή του πως σήμερα που άνοιξαν και πάλι οι εκκλησίες, είναι μέρα χαράς, που κανένας «κήρυκας του μίσους» δεν μπορεί να χαλάσει. «Όσοι μεγαλώσαμε με αρχές και αξίες, με την Πίστη μας να μας κατευθύνει και να μας οδηγεί, μάθαμε ν’ αγαπάμε και να συγχωρούμε. Όχι να μισούμε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.

Προσθέσε ακόμα με νόημα ακόμα ότι: «Σήμερα το πρωί, την ώρα του ανυπόστατου Μεγάλου Αφορισμού, επισκέφθηκα τον ΙΝ της ενορίας μου τον Άγιο Γεώργιο Καρέα και άναψα ένα κερί προσευχόμενος για την ψυχή εκείνων που με πρόσχημα την Χριστιανοσύνη μας κηρύσσουν το μίσος». Τέλος, επισυνάπτει την ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας που απαντά στον πρώην Μητροπολίτη.

Δείτε την ανάρτηση που έκανε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας

«Μόνο εμείς αφορίζουμε»

Να τονίσουμε ότι τη συγκεκριμένη ανακοίνωσή της η Ιερά Σύνοδος… αδειάζει τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο που σήμερα αφόρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τη Νίκη Κεραμέως και τον Νίκο Χαρδαλιά. Η Ιερά Σύνοδος, μετά από ερωτήματα δημοσιογράφων, ανακοινώνει πως μόνο η ίδια «δηλαδή η Ολομέλεια των Μητροπολιτών Της, έχει την αρμοδιότητα επιβολής του αφορισμού σε βάρος μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος».

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι: «Κατά το άρθρο 4 περίπτωση θ’ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (νόμος 590/1977, ΦΕΚ Α’ 146/31.5.1977) : «Η Ι.Σ.Ι. της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφαίνεται επί παντός ζητήματος αφορώντος εις την Εκκλησίαν. Ειδικώτερον αύτη: … θ) Αποφασίζει διά την επιβολήν ποινής αφορισμού κατά τα υπό των Ιερών Κανόνων οριζόμενα».

Η Ιερά Σύνοδος καταλήγει: «Κάθε απόφαση καταγνώσεως του αφορισμού εναντίον μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας Της, είναι ανυπόστατη και ανίσχυρη».