Ο Σπύρος Παπαδόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”, όπου αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο διαφημιστικό σποτ “Μένουμε Σπίτι” για τον κορωνοϊό. Όπως αποκαλύπτει ο ίδιος, αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, καθώς θεώρησε ότι η ευθύνη ήταν βαριά για του ώμους του: “Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του”.
Όμως, οι αντιστάσεις του κάμφθηκαν όταν “Κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media”.
Μάλιστα, είχε και μια ένσταση όσον αφορά το κείμενο της διαφήμισης, στο σημείο όπου αναφέρθηκε στους “παππούδες και τις γιαγιάδες”: “Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη “ηλικιωμένοι”. Επειδή λοιπόν δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους “ηλικιωμένους”, με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις “παππούδες και γιαγιάδες””.