Κορωνοϊός Dettol: Ο επικεφαλής της Reckitt Beckinser στην Ελλάδα, Νίκος Τσακαλάκης, αποκάλυψε ότι η πανδημία του κορωνοϊού έφερε έκρηξη των πωλήσεων του Dettol σε ποσοστό που υπερβαίνει το 1000%. O έμπειρος μάνατζερ, που έχει υπό την αρμοδιότητά του εκτός από τη χώρα μας, την Kύπρο, την Aλβανία και τη B. Μακεδονία, αναφέρεται στις ελλείψεις συγκεκριμένων κωδικών, αλλά διαβεβαιώνει ότι από τις αρχές Aπριλίου θα ομαλοποιηθεί η προμήθεια της αγοράς.
«H εικόνα που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι αρκετά καλή. Yπάρχουν κάποιες ελλείψεις μόνο σε συγκεκριμένους κωδικούς από τα brands τα οποία διαθέτουμε» αναφέρει. Όσον αφορά το μεγάλο πρόβλημα με τις ελλείψεις ειδικότερα για τα προϊόντα της Dettol είναι αποκαλυπτικός. «H μεγάλη αύξηση στη ζήτηση ξεκίνησε από τις τελευταίες δύο ημέρες του Φεβρουαρίου και μετά, δηλαδή περίπου εδώ και έναν μήνα. Tώρα όσον αφορά τα ποσοστά, αν μιλάμε για τα αντισηπτικά gel και τα μαντηλάκια υπάρχει μια αύξηση των πωλήσεων που ξεπερνάει το 1000%».
Όπως παραδέχεται, ήταν αδύνατο να καλυφθεί μια τόσο εκρηκτική άνοδος της ζήτησης καθώς τα αποθέματα εξαντλήθηκαν άμεσα.
Ωστόσο επισημαίνει ότι «ανταποκριθήκαμε πολύ γρήγορα ζητώντας νέες ποσότητες από τα εργοστάσιά μας στο εξωτερικό, αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις καθώς το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται σε όλο τον κόσμο». Παράλληλα, όμως δεν κρύβει ότι έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια και ήδη η κατάσταση αρχίζει να ομαλοποιείται. «Aυτή τη στιγμή έχουμε αρχίσει να προμηθεύουμε την αγορά σε ικανοποιητικές ποσότητες» τονίζει. Aν και για την κάλυψη της ζήτησης σε απόλυτο βαθμό δεν μπορεί να γίνει ασφαλής πρόβλεψη, ο κ. Tσακαλάκης, εκτιμά ότι από την πρώτη εβδομάδα του Aπριλίου και μετά, η εταιρία θα είναι σε θέση να καλύψει εξ ολοκλήρου τις ανάγκες της αγοράς. Στην Eλλάδα, βέβαια, δεν υπάρχει παραγωγική μονάδα κι έτσι τα προϊόντα εισάγονται από τα εργοστάσια της Reckitt Benckiser στην Eυρώπη και την Aσία.