NRG – Κορωνοϊός: Μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών ανακοίνωσε η nrg για τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα η εταιρεία προχωρά σε:
- 5% επιπλέον Έκπτωση στο Ηλεκτρικό Ρεύμα.
- 5% επιπλέον Έκπτωση στο Φυσικό Αέριο.
- 10% έκπτωση στους δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολόγιου (ΚΟΤ) και τους Ευάλωτους Πελάτες.
- 5 ευρώ έκπτωση για ενεργοποίηση e-bill στο mynrg.
- Μηδενισμό της εγγύησης με πάγια εντολή, με παράλληλη επιμήκυνση της προθεσμίας για τον χρόνο ενεργοποίησής της, από έναν σε δύο μήνες.
Παράλληλα η εταιρεία είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους καταναλωτές της με απομακρυσμένη επικοινωνία και πρότυπη εξυπηρέτηση. Η nrg λειτουργεί πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών της βρίσκονται στη διάθεση των πελατών της με τους ακόλουθους τρόπους: 1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο 2111032132), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. 2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο. 3. Το website www.nrg.gr, με διάφορους τρόπους επικοινωνίας (όπως click to call, live chat, φόρμα επικοινωνίας και online δυνατότητα πληρωμής) και ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 – 19:00. 4. Μέσω e-mail στο cs@nrgprovider.com. 5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα Social Media www.facebook.com/nrgprovider και www.instagram.com/nrg.gr/.