Πριν από λίγες ημέρες ο Σλοβένος δημιουργός, Jure Tovrljan, προχώρησε στον ανασχεδιασμό των logo γνωστών brands όπως Nike, Starbucks και Mastercard στην εποχή του κορωνοϊού. Οι άνθρωποι των McDonalds αποφάσισαν να κάνουν πράξη κάτι ανάλογο θέλοντας να στείλουν ένα μήνυμα για την καταπολέμηση του ιού.
Ο οργανισμός DPZ & T συνεργάστηκε με τα McDonalds Βραζιλίας και έδωσαν μια νέα μορφή στο ιστορικό λόγκο της εταιρίας . Για την ακρίβεια το λογότυπο έχει χωριστεί στα δυο κρατώντας την απόσταση που έχουν ζητήσει οι ειδικοί να κρατάμε ο ένας με τον άλλο. Μάλιστα, αυτή η αλλαγή συνοδεύτηκε από ένα μήνυμα που έλεγε: “χωρισμένοι για μια στιγμή, έτσι ώστε να μπορούμε πάντα να είμαστε μαζί”.
Η ιδέα πάρθηκε με τη λογική πως πρέπει να παραμείνουμε χωρισμένοι για το συγκεκριμένο διάστημα, για να μπορούμε να είμαστε για πάντα μαζί. Όπως και να έχει τα Μακ είναι η μόνη επιχείρηση που τη συγκεκριμένη σκέψη την έκανε… πράξη, έστω και μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν επηρέασε τις ταμπέλες και γενικότερα τα καταστήματα, αλλά το νέο λόγκο της εταιρίας υπάρχει σε όλα τα Social Media των McDonalds Βραζιλίας.