Η κότα με τα χρυσά αυγά αποδεικνύεται το Instagram για πολλούς διάσημους οι οποίοι είδαν και το 2019 να αυγατίζει το πορτοφόλι τους από τα εκατομμύρια που κερδίζουν για τις αναρτήσεις τους στο δημοφιλές μέσο κοινωικής δικτύωσης παρά τις αλλαγές που έγιναν με τα likes στις αναρτήσεις. Αθλητές, καλλιτέχνες, μοντέλα και ηθοποιοί διαφημίζουν προϊόντα μέσα από τους λογαριασμούς τους και ανάλογα με τους ακολούθους τους απολαμβάνουν ένα πολύ καλό “χαρτζιλίκι” από τις εταιρείες που προωθούν τα προϊόντα τους στην εποχή του Instagram.
Απόλυτος κυρίαρχος στο κομμάτι του μαρκετινγκ και των εσόδων μέσω του Instagram αναδείχθηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο όπου τα 197 εκατομμύρια των ακολούθων του του προσέφεραν 43 εκατομμύρια ευρώ. Στη δεύτερη θέση με 142 εκατομμύρια ακολούθους και έσοδα 22 εκατομμύρια ευρώ έρχεται ο Λιονέλ Μέσι, ενώ η πρώτη τριάδα κλείνει με την Κένταλ Τζένερ η οποία έχει 122 εκατομμύρια ακολούθους και απολαβές 21,5 εκατομμυρια ευρώ. Η Σελένα Γκόμεζ έχει 165 εκατομμύρια ακολούθους και απολαβές 6,5 εκατομμύρια ευρώ. Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ κερδίζει περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ 3,5 εκατομμύρια ευρώ κερδίζει ο Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς.
Στους ακολούθους πρώτος είναι ο Ρονάλντο με 197 εκατομμύρια, ακολουθεί η Αριάνα Γκράντε με 171, ενώ ο Ντουέιν Τζόνσον έχει 167 εκατομμυρια. Την Κιμ Καρντάσιαν ακολουθούν 156 εκατομμύρια άτομα. Στους 140 εκατομμύρια ακολούθους ανέρχεται ο αριθμός της Μπιγιονσέ, ενώ 113 εκατομμύρια ακολούθους έχει η Τζένιφερ Λόπεζ.
Η δημοφιλής εφαρμογή δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Στάντφορντ, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε το 1.000.000. Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Το όνομα της προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα).
Tο 2012 η εφαρμογή αγοράστηκε από το Facebook, προς ένα 1 δισεκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α. Κάθε ημέρα ανεβαίνουν 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο, ενώ 4,2 δισεκατομμύρια likes γίνονται κάθε ημέρα. Το 59% των χρηστών του Instagram έχουν ηλικία 18-29 ετών. Για να καταλάβουμε πως οι διάσημοι βγάζουν χρήματα από το Instagram αρκεί το στοιχείο ότι το 60% των χρηστών της εφαρμογής αναζητά νέα προϊόντα. Έτσι το 78% των Infuencers χρησιμοποιεί το Instagram για την προώθηση των προϊόντων που διαφημίζουν αντί των άλλων social media.