Τεχνολογία

Αυτό θα είναι το νέο layout του Facebook

Από τις πρώτες εικόνες, το νέο layout του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου θυμίζει πολύ περισσότερο το Facebook mobile app

To facebook έχει ξεκινήσει τις ετοιμασίες για νέα μεγάλη αλλαγή στο layout του. Εδώ και αρκετές εβδομάδες, αρκετοί χρήστες έχουν αποκτήσει πρόσβαση στη νέα όψη του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου. Στόχος της εταιρίας είναι να  κάνει την εμπειρία του χρήστη πιο εύκολη κι απλή.

Το νέο layout του facebook είναι πιο εύκολο, πιο απλό και με μεγαλύτερη γραμματοσειρά. Η πλοήγηση στα αγαπημένα σου χαρακτηριστικά με tabs στην κορυφή της οθόνης γίνεται πιο εύκολη. Από τις σημαντικές αλλαγές του νέου layout του Facebook είναι ότι διαθέτει dark mode. Σύμφωνα με την app hacker Jane Manchun Wong, η οποία τεστάρει εδώ και μήνες το νέο design, το dark mode δεν θα μπαίνει αυτόματα, αλλά θα πρέπει να το ενεργοποιείς ή να το απενεργοποιείς εσύ χειροκίνητα απ’ τις ρυθμίσεις.

Το Facebook προς το παρόν είναι η μοναδική τόσο δημοφιλής εφαρμογή που δεν έχει dark mode, ενώ το Messenger και το Instagram, που ανήκουν στην ίδια εταιρεία, πριν από μερικούς μήνες λάνσαραν την σκοτεινή εκδοχή τους.

Το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει την επανασχεδιασμένη έκδοση για web την ερχόμενη Άνοιξη. Η εταιρεία είχε ανακοινώσει επίσημα το νέο design τον Απρίλιο του 2019, κατά τη διάρκεια του ετήσιου F8 developer conference. Το νέο look θα είναι αρκετά διαφορετικό απ’ αυτό που βλέπουμε σήμερα, με περισσότερα κενά και πιο minimal.

Από τις πρώτες εικόνες, το νέο layout του Facebook θυμίζει πολύ περισσότερο το Facebook mobile app παρά την τωρινή έκδοση του Facebook για desktop.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το facebook, αυτό το redesign κάνει πιο εύκολο στο χρήστη τη μετάβαση από δημόσιους χώρους σε πιο ιδιωτικούς, όπως είναι τα groups. “Υπάρχουν 10 εκατομμύρια ενεργών groups στο Facebook και όταν οι άνθρωποι βρίσκουν το κατάλληλο για εκείνους, τότε ίσως είναι και ο πιο σημαντικός λόγος που χρησιμοποιούν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Γι’ αυτό σας συστήνουμε τα νέα εργαλεία που θα κάνουν πιο εύκολη την ανακάλυψη και την αλληλεπίδραση με ομάδες ανθρώπων που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα” αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Δεδομένης της αυξανόμενης χρήσης περισσότερων ιδιωτικών χώρων, είναι λογικό το Facebook να επικεντρώνονται περισσότερο και να τα διαχωρίζει με μεγαλύτερη σαφήνεια το καθένα, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει και την αλληλεπίδραση στην πλατφόρμα.