Και ποιος δεν έχει σιγοτραγουδήσει το All i want for Christmas is you ή πόσες φορές δεν το ακούμε στο ραδιόφωνο, στο ίντερνετ και στην τηλεόραση τις ημέρες των Χριστουγέννων. Από το 1994 που η Μαράια Κάρεϊ το απήγγειλε με τη βελούδινη φωνή της έγινε ένα από τα αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια όπου μαζί με το Last christmas αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των Χριστουγέννων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Στο Spotify, το «All I Want For Christmas Is You» είναι το Χριστουγεννιάτικο τραγούδι με τις περισσότερες αναπαραγωγές, που ξεπερνούν τα 602 εκατομμύρια μόνο στην πλατφόρμα του streaming. Επίσης, έχει πάνω από 605 εκατομμύρια θεάσεις στο YouTube από το 2009 που ανέβηκε στην πλατφόρμα. Και παρότι το τραγούδι κυκλοφόρησε πριν από 25 χρόνια, είναι ήδη Νο1 στην Αμερική.
Από τα δικαιώματα του Spotify, η διάσημη τραγουδίστρια Μαράια Κάρεϊ έχει ήδη βγάλει πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια από τότε που το τραγούδι ανέβηκε στην πλατφόρμα και, φυσικά, το νούμερο αυτό αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω. Αν αυτή η εορταστική σεζόν κινηθεί όπως η περυσινή, η Κάρεϊ αναμένεται να βγάλει περίπου 600.000 δολάρια από το Νοέμβριο του 2019 έως τα Χριστούγεννα, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις που έκανε το Economist μέχρι το 2016, τα έσοδα της διάσημης τραγουδίστριας από «All I Want For Christmas Is You» είχαν ξεπεράσει τα 60 εκατομμύρια δολάρια.
Μετά το «All I Want For Christmas Is You», το επόμενο πιο επιτυχημένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι στο Spotify είναι το «Last Christmas» των Γουάμ που έχει ήδη αποφέρει πάνω από 1,5 εκατ. δολάρια, ακολουθεί το «Santa Tell Me» της Αριάνα Γκράντε με 1,1 εκατ. δολάρια, το «It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas» του Μάικλ Μπάμπλ με 1 εκατ. δολάρια και το «Mistletoe» του Τζέστιν Μπίμπερ με περίπου 950.000 δολάρια. Τα χρήματα αυτά είναι τα κέρδη που έχουν αποφέρει τα τραγούδια από την ημέρα που ανέβηκαν στην πλατφόρμα.