Lifestyle

GNTM2: Το μεγάλο φιάσκο του τελικού

Στην πλατφόρμα όπου διεξαγόταν η ψηφοφορία, μπήκαν πλέον των 400.000 χρηστών, ταυτόχρονα και το σύστημα κράσαρε.

Τι και αν οι άνθρωποι του καναλιού STAR είχαν την πλήρη διαβεβαίωση από τη συνεργαζόμενη αμερικάνικη πλατφόρμα Megaphone ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα κατά την ψηφοφορία του κοινού για την ανάδειξη της τελικής νικήτριας του GNTM 2, το σύστημα τους πρόδοσε, κατέρρευσε και η λέξη “φιάσκο” στροβίλιζε από τα πρώτα δευτερόλεπτα το νου των στελεχών του καναλιού της Κηφισιάς.  Το σύστημα δεν άντεξε και κράσαρε όταν οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 400.000 και δεν έδινε ξεκάθαρη εικόνα της ροής της ψηφοφορίας. Το φιάσκο του τελικού του GNTM 2 το παρακολουθούσαν ζωντανά από το control όλα τα ανώτερα στελέχη του καναλιού: ο γενικός διευθυντής Κάρολος Αλκαλάι, η διευθύντρια Προγράμματος Νάταλι Γούντφιλντ και η υπεύθυνη ελληνικού προγράμματος Κοραλία Γεωργακοπούλου.

Η απόφαση των στελεχών του Star να μοιραστεί στα δυο το βραβείο έγινε ώστε να μην θεωρήσει κανείς το διαγωνισμό “στημένο” αλλά όπως φάνηκε από τα σχόλια στα social media η απόφαση αυτή δεν ήταν και η σωστή. Ίσως η απόφαση να ξαναγίνει ο διαγωνισμός με την πλατφόρμα να μπορεί να στηρίξει τον όγκο της συμμετοχής να ήταν πιο σωστή και απέναντι στο κοινό, αλλά δυστυχώς δεν πάρθηκε.

Και ένα από τα ερωτήματα που έθεσαν πολλοί χρήστες στο διαδίκτυο ήταν το εξής: Ποιος μπορεί να εγγυηθεί από τους υπεύθυνους του διαγωνισμού ότι η ψηφοφορία του κοινού δεν θα αναδείκνυε νικήτρια την Κέισι η οποία ήταν και από τις αγαπημένες του τηλεοπτικού κοινού; όπως και να έχει το GNTM 2 ανήκει στο παρελθόν και όλοι ετοιμάζονται για το GNTM 3.  Το πέπλο ωστόσο της αμφισβήτησης θα πλανάται για καιρό χωρίς αυτό να αποτελέσει εμπόδιο για τα χιλιάδες wannabe μοντέλα που σίγουρα θα τρέξουν να δηλώσουν συμμετοχή στο ριάλιτι μόδας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Star, στην πλατφόρμα my.star.gr όπου διεξαγόταν η ψηφοφορία, μπήκαν 400.000 και πλέον ταυτόχρονοι χρήστες, ενώ το hashtag #GNTMgr, κατά τη διάρκεια του τελικού, κατέκτησε τη 2η θέση ως παγκόσμιο trend. Το live stream από τις σελίδες του GNTM στα social media είχε 423.000 προβολές. Οι αναρτήσεις του τελικού του GNTM 2 εμφανίστηκαν 4.892.254 φορές στα social media, με τους χρήστες να κάνουν 455.309 engagements.

Στους δείκτες τηλεθέασης, ο χθεσινός Τελικός του GNTM2, στις Γυναίκες 18 -24 πέτυχε μέσο όρο το εντυπωσιακό 89,6%. Στο τέταρτο 1:00-1:15, σημείωσε 64,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο ίδιο τέταρτο σε επιμέρους κοινό (Γυναίκες 18-24), σημείωσε 97,6%. Τον τελικό του GNTM 2 παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό 3,5 εκατομμύρια άτομα.Το Star σημείωσε μέσο όρο ημέρας (19/12/2019) 27,4% στο δυναμικό κοινό 18-54, το υψηλότερο ποσοστό μέσα στο 2019 για όλα τα κανάλια.