Τεχνολογία

Έρευνα: Περισσότερα από 1,5 τρισ. ευρώ θα “πέσουν” στην τεχνολογία από τους καταναλωτές το 2019

Έρευνα: Αυξημένες σε σχέση με το 2018 εμφανίζονται οι δαπάνες των καταναλωτών παγκοσμίως, για την αγορά τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Έρευνα:Οι δαπάνες για την τεχνολογία το 2019, σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να προσεγγίσουν το 1,7 τρισ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 5,3% σε σχέση με το 2018, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Πληροφορικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτικές αγορές των παραδοσιακών και αναδυόμενων τεχνολογιών θα παραμείνουν ισχυρές για όλη την περίοδο μεταξύ 2019-2023, σύμφωνα με το “Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide” της IDC.

Οι προβλέψεις των αναλυτών τοποθετούν την αξία της αγοράς στα 2,06 τρισ. ευρώ το 2023, με πενταετή σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5,1%. Περίπου τα τρία τέταρτα όλων των δαπανών τεχνολογίας των καταναλωτών, το 2019, θα αφορούν στις παραδοσιακές τεχνολογίες. Οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (φωνή και δεδομένα) θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το μισό αυτού του ποσού έως το 2023, ενώ θα ακολουθούν οι δαπάνες για κινητά τηλέφωνα και προσωπικές υπολογιστικές συσκευές. Ωστόσο, η αύξηση των δαπανών για τις παραδοσιακές αγορές τεχνολογίας θα είναι σχετικά αργή, με ένα CAGR 2,2% κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Αναδυόμενες τεχνολογίες

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ακουστικών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (AR/VR), των drones, των ρομποτικών συστημάτων, των υπηρεσιών on demand και των “έξυπνων” οικιακών συσκευών θα επιτύχουν ισχυρή ανάπτυξη με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της πενταετίας το 13,2%. Αυτή η ανάπτυξη θα επιτρέψει στις αναδυόμενες τεχνολογίες να καλύψουν το ένα τρίτο περίπου των καταναλωτικών δαπανών μέχρι το 2023. Οι “έξυπνες” οικιακές συσκευές και οι υπηρεσίες on demand θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των δαπανών σε αναδυόμενες μορφές τεχνολογίας.

Την ίδια στιγμή, όπως εξηγούν οι αναλυτές, οι εταιρείες αναζητούν νέες ευκαιρίες να αλληλοεπιδρούν με τους καταναλωτές τους, εντοπίζοντας το σωστό μίγμα αφενός λειτουργικών και αφετέρου προσωποποιημένων υπηρεσιών. Οι πάροχοι τεχνολογίας έχουν, επίσης, να αντιμετωπίσουν μια πρόκληση, που σχετίζεται με το συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών εμπειριών.

Ψυχαγωγία

Η επικοινωνία και η ψυχαγωγία θα είναι οι δύο μεγαλύτερες κατηγορίες των καταναλωτικών δαπανών για την τεχνολογία, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό πάνω από το 70% όλων των δαπανών έως το 2023. Περισσότερο από το μισό όλων των δαπανών επικοινωνίας αναμένεται να κατευθυνθεί προς τις παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων. Στις δαπάνες για ψυχαγωγία θα κυριαρχήσει η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων, βίντεο και ταινιών, καθώς και η ακρόαση μουσικής και τα online παιχνίδια.

Οι περιπτώσεις χρήσης που θα παρουσιάσουν την ταχύτερη αύξηση των δαπανών, κατά την περίοδο έως το 2013, είναι τα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας (136,3% CAGR) και η προβολή βίντεο με χαρακτηριστικά εικονικής πραγματικότητας (47,3% CAGR). Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα είναι η μεγαλύτερη γεωγραφική αγορά για τις δαπάνες των καταναλωτών για την τεχνολογία, ανερχόμενες σε 412 δισ. δολάρια το 2019, αυξημένες κατά 5,5% έναντι του 2018. Η Κίνα θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά το 2019 με τις δαπάνες να φτάνουν τα 328 δισ. δολάρια, με τη Δυτική Ευρώπη να ακολουθεί με 227 δισ. δολάρια.